Poseban prilog "Check in", koji izlazi uz britanske dnevne novine Daily Mail, u cijelosti je posvećen Hrvatskoj, priopćili su u petak iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
U prilogu se predstavljaju ljepota i turistička ponuda Hrvatske s naglaskom na nautiku, eno-gastronomiju, aktivni i kulturni turizam, destinacije u kojima su snimane poznate svjetske serije i filmovi, a prikazuje i Hrvatsku kao sigurnu turističku destinaciju, navodi se u priopćenju, uz podsjećanje da je Daily Mail jedna od najprodavanijih tiskovina na britanskom tržištu s dnevnom nakladnom većom od milijun primjeraka te dosegom od dva milijuna čitatelja.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako se s provedbom intenzivnih promotivnih kampanja na britanskom tržištu započelo početkom srpnja, od trenutka kada su nas Britanci stavili na listu sigurnih zemalja.
"Osim oglašivačkih i pozivnih kampanja te informativnih poruka o putovanju u Hrvatsku, ovaj će prilog pridonijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao sigurne i poželjne turističke destinacije u Velikoj Britaniji. S tog tržišta očekujemo intenzivniju realizaciju turističkog prometa s obzirom da su s prometovanjem krenule brojne aviolinije koje britanske destinacije poput Londona, Manchestera, Liverpoola, Newcastlea, Birminghama, Bristola i drugih povezuju s hrvatskim zračnim lukama", rekao je Staničić, dodajući kako je to posebice važno za omiljene destinacije Britanaca u Hrvatskoj odnosno destinacije u srednjim i južnim dijelovima Dalmacije gdje britanski turisti najčešće odsjedaju.
Po podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj trenutno boravi oko šest tisuća britanskih turista, a trenutno ih je najviše u Dubrovačko-neretvanskoj te Splitsko-dalmatinskoj županiji.