Zbog gospodarske krize i pada tiraže, novinski izdavači spremaju se od premijera Ive Sanadera početkom travnja zatražiti uvođenje nulte stope PDV-a za novine
PDV na novine smanjen je sa 22 na sadašnjih 10 posto u kolovozu 2007. godine, no pozitivan učinak tog smanjenja brzo se istopio, a kriza je dodatno pogoršala situaciju u većini medija koji se suočavaju s rezanjem troškova, smanjivanjem plaća i otpuštanjem zaposlenika, piše Business.hr
'Godišnji prihod na kioscima od prodaje svih novina u Hrvatskoj iznosio oko milijardu kuna, što znači da bi nam uvođenjem nulte stope PDV-a ostalo 100 milijuna kuna godišnje', kaže Marijan Beljan predsjednik Udruge novinskih izdavača.
Prema podacima koje je nedavno iznio predsjednik Uprave Vjesnika Franjo Maletić, pad prodaje tiskanih medija u veljači u odnosu na isto lanjsko razdoblje iznosio je zabrinjavajućih 15 posto.
Ideju o smanjivanju PDV-a podržao je i Marijan Jurleka, predsjednik Uprave Večernjeg lista koji kaže da su se za nulte stope PDV-a izborili novinski ulagači u Velikoj Britaniji i Belgiji, a 14 zemalja EU ima stope niže od 5 posto.