KOMferencija o komunikacijama, središnje stručno događanje komunikacijskih stručnjaka u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću, ove je godine okupila rekordnih 500 sudionika iz svih sfera komunikacijskog tržišta: stručnjake za odnose s javnošću, marketinške te digitalne stručnjake.
Uz predstavljanje novog vizualnog identiteta, ovogodišnja KOMferencija uvela je niz konceptualnih i sadržajnih promjena. Tako su ove godine stručnjaci za odnose s javnošću slušali goste KOMferencije - psihologe, ekonomiste, antropologe, odvjetnike, političare, urednike, novinare, menadžere i umjetnike, moderirali razgovore te zajednički donosili zaključke, što i jest uloga odnosa s javnošću.
U sklopu ovogodišnje dvodnevne KOMferencije o komunikacijama održano je deset predavanja, šest panela te 11 radionica a otvorene su teme poput employer brandinga, customer experiencea, agilnosti, GDPR-a, političke komunikacije, startup scene, blockchain tehnologije te važnosti komunikacije za uspjeh tradicionalnih i novih digitalno utemeljenih organizacija.
Paneli su okupili brojne profesije kojima su komunikacije i javno mnijenje bitan faktor u poslovanju. U održanim diskusijama vrhunski menadžeri i predsjednici Uprava vodećih hrvatskih kompanija iznijeli su svoje stavove o tome koliko su odnosi s javnošću presudni za uspjeh organizacije. Osim menadžera, na konferenciji su sudjelovali i poznati odvjetnici koji su sudionicima pojasnili koliko su odnosi s javnošću bitni u njihovom poslovanju i na koje se sve načine suočavaju s javnim mišljenjem u sudskim postupcima dok se pet poznatih političara osvrnulo na to koliki dio njihovog posla čine komunikacije i je li mišljenje javnosti najvažnije za njihov uspjeh.
„Ove smo godine odlučili konferenciju posvetiti slušanju. Stručnjaci za odnose s javnošću ključna su karika u komunikacijskom lancu, no da bi mogli ponuditi pomoć, moraju razumjeti klijente i njihove potrebe. Zato smo ove godine na KOMferenciji u prvi plan stavili predsjednike uprava, odvjetnike, političare, urednike, psihologe, sociologe, metodologe, inženjere i demografe. Komunikatori su slušali i moderirali, što je i inače naš glavni zadatak. Okupivši na istom mjestu komunikacijske profesionalce, korporativne stručnjake, najbolje agencije za odnose s javnošću i klijente, pomogli smo boljem dijalogu i naravno, boljoj komunikaciji. Za napredak odnosa s javnošću ključno je brzo učenje i sposobnost brze promjene. Nadamo se da je i ova konferencija bila korak u tom smjeru.“ izjavila je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
KOMferencija o komunikacijama okupila je mnoga poznata imena domaće poslovne scene poput Fabrisa Peruška (Agrokor), Viktora Pavlinića (Tele2), Damira Vanđelića (Croatia Osiguranje), Davora Tremca (Uber), Borisla Drile (Hrvatski telekom), vrsne strane predavače Anne Kirah, Johna Whitea, Dejana Verčiča, Zenela Bategelja, urednike Borisa Trupčevića (Styria), Mirana Pavića (Telegram grupa), Silviju Londero (Media servis), Tihomira Ladišića (N1) i mnoge druge.