Započeli ste s radom, odabrali prostor i stigao je red na nabavu informatičke opreme. Kad nabavljate novo računalo, laptop ili neku drugu informatičku opremu ili softver, pred vama je naizgled jednostavan izbor: kupiti novu opremu ili unajmiti istu. Ovaj dio nerijetko stvara probleme prilikom pokretanja poslovanja, ali i tokom njegovog razvoja, jer nabava računala, monitora, pisača i ostale informatičke opreme opterećuje proračun tvrtke
Ovisno o potrebama poduzeća u kojem radite (veličini firme, branši u kojoj poslujete, raspoloživom budžetu i nivou podrške koja vam je potrebna), donosimo par savjeta koje će vam, vjerujemo, pomoći pri odluci.
Kupnja informatičke opreme
Istina, kupite i vaše je, bez ugovorne obveze. Ako su vaše potrebe poslovanja relativno male, a novac vam nije problem – najjednostavnije je kupiti računalo ili informatičku opremu. Isto tako, možete kupiti računalo, a pisač, primjerice, iznajmite.
Što ako ste veća firma? Recimo da trebate nabaviti računala za 10 zaposlenika. U tom slučaju najam bi mogao biti bolja opcija, posebno ako niste baš pri novcu. Na kraju krajeva, zašto ostaviti novac zarobljen u opremi kad ga već možete investirati u razvoj poslovanja?
Koje su mane kupnje informatičke opreme? Kao prvo, veliki trošak. Kao drugo, održavanje je na vama. Kao treće, neizbježan je gubitak na vrijednosti kupljene opreme što kroz neko vrijeme zahtijeva novu investiciju.
Cijeli članak pročitajte na blogu www.bizit.hr