hrvatski jednorog

Silvio Kutić: 'Kina je jedno od najvažnijih tržišta Infobipa'

30.09.2022 u 11:28

Bionic
Reading

Suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa Silvio Kutić nedavno je dao intervju za China Daily - medij koji prati preko 50 milijuna čitatelja, u kojem se osvrnuo na suradnju s kineskim klijentima i stanje na tamošnjem tržištu. Kutić ističe kako digitalna transformacija kineskih tvrtki privlači globalne tvrtke u Kinu, posebice kada je riječ o tvrtkama u usponu koje ulažu u tehnologije kako bi poboljšale korisničko iskustvo i zadržale korisnike

'Od našeg ulaska na kinesko tržište, Kina je bila i ostaje jedno od naših najvažnijih tržišta ne samo u azijsko-pacifičkoj regiji, već i u svijetu', rekao je Kutić za China Daily.

Smatra da Kina predstavlja ključnu silu kada je riječ o globalnoj digitalnoj transformaciji, te da će kineske poslovne prakse u tom području pomno pratiti tvrtke u ostatku svijeta.

Kina ima kontinuirano visoka ulaganja u digitalizaciju koja su rezultirala i brojnim poslovnim prilikama za kompanije. U Infobipu očekuju kako će tvrtke usmjerene na pružanje optimalnog korisničkog iskustva (customer-centric) u svoje poslovne strategije uključiti i rješenja za komunikaciju u oblaku, za koju hrvatski jednorog iz Vodnjana nudi globalno najpovezaniju platformu.

'Tehnološki razvoj u Kini se kontinuirano ubrzava, a ta činjenica Infobipu pruža priliku da kineskim tvrtkama ponudi dodatnu vrijednost', dodaje Kutić. Prema njemu, nastojanja Kine da proširi 5G mrežu i aplikacije Infobipu će dati priliku da svoje RCS rješenje (eng. rich communication services) za razmjenu poruka ponudi većem broju klijenata.

Infobipov kampus Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Infobip

RCS predstavlja sustav nove generacije za razmjenu tekstualnih poruka, koji tvrtkama omogućuje dodavanje multimedijskih sadržaja, kao što su fotografije, videozapisi i GIF-ovi, porukama koje šalju svojim korisnicima, što njihovu komunikaciju čini zanimljivijom.

Suosnivač Infobipa dotaknuo se i Regionalnog sveobuhvatnog gospodarskog partnerstva (RCEP) koje je stupilo na snagu ove godine, smatrajući ga dobrim znakom kada je riječ o daljnjem ubrzavanju razvoja prekogranične industrije i potezom koji će potaknuti još više kineskih tvrtki na poslovanje na stranim tržištima.