Suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa Silvio Kutić nedavno je dao intervju za China Daily - medij koji prati preko 50 milijuna čitatelja, u kojem se osvrnuo na suradnju s kineskim klijentima i stanje na tamošnjem tržištu. Kutić ističe kako digitalna transformacija kineskih tvrtki privlači globalne tvrtke u Kinu, posebice kada je riječ o tvrtkama u usponu koje ulažu u tehnologije kako bi poboljšale korisničko iskustvo i zadržale korisnike
'Od našeg ulaska na kinesko tržište, Kina je bila i ostaje jedno od naših najvažnijih tržišta ne samo u azijsko-pacifičkoj regiji, već i u svijetu', rekao je Kutić za China Daily.
Smatra da Kina predstavlja ključnu silu kada je riječ o globalnoj digitalnoj transformaciji, te da će kineske poslovne prakse u tom području pomno pratiti tvrtke u ostatku svijeta.
Kina ima kontinuirano visoka ulaganja u digitalizaciju koja su rezultirala i brojnim poslovnim prilikama za kompanije. U Infobipu očekuju kako će tvrtke usmjerene na pružanje optimalnog korisničkog iskustva (customer-centric) u svoje poslovne strategije uključiti i rješenja za komunikaciju u oblaku, za koju hrvatski jednorog iz Vodnjana nudi globalno najpovezaniju platformu.
'Tehnološki razvoj u Kini se kontinuirano ubrzava, a ta činjenica Infobipu pruža priliku da kineskim tvrtkama ponudi dodatnu vrijednost', dodaje Kutić. Prema njemu, nastojanja Kine da proširi 5G mrežu i aplikacije Infobipu će dati priliku da svoje RCS rješenje (eng. rich communication services) za razmjenu poruka ponudi većem broju klijenata.
RCS predstavlja sustav nove generacije za razmjenu tekstualnih poruka, koji tvrtkama omogućuje dodavanje multimedijskih sadržaja, kao što su fotografije, videozapisi i GIF-ovi, porukama koje šalju svojim korisnicima, što njihovu komunikaciju čini zanimljivijom.
Suosnivač Infobipa dotaknuo se i Regionalnog sveobuhvatnog gospodarskog partnerstva (RCEP) koje je stupilo na snagu ove godine, smatrajući ga dobrim znakom kada je riječ o daljnjem ubrzavanju razvoja prekogranične industrije i potezom koji će potaknuti još više kineskih tvrtki na poslovanje na stranim tržištima.