Skupština Turističke zajednice Kvarnera usvojila je u utorak u Opatiji program rada i financijski plan za 2015., a na Kvarneru sljedeće godine očekuju 2,2 milijuna turista i 12,2 milijuna noćenja, što je na razini planiranog za ovu godinu
Kako je istaknuto, najveća primarna tržišta Kvarnera u sljedećoj godini ostaju Njemačka, Austrija, Slovenija i Italija, uz domaće goste, dok su sekundarna tržišta Poljska, Slovačka, Nizozemska i Skandinavija.
Prioritetni turistički proizvodi i sljedeće godine bit će aktivni odmor, poslovni i zdravstveni turizam, proizvodi sporta i soft adventure te nautički i kulturni turizam.
Skupština je održana u sklopu obilježavanja Kvarnerskog dana turizma, a među ostalim je najavljeno da u 2015. slijedi izrada novog glavnog plana razvitka turizma Kvarnera za razdoblje 2016.-2020.
U sklopu obilježavanja Kvarnerskog dana turizma dodijeljeni su certifikati kvalitete 'Kvarner family agency' turističkim agencijama Travelana i Mare Monte Travel iz Rijeke, tako da sada tu oznaku nosi ukupno 21 agencija, koje nude objekte obiteljskog smještaja s markicom Kvarner Family.
Kvarner Family je pilot projekt s ciljem brendiranja apartmana i kuća za odmor privatnih iznajmljivača, a sada tu oznaku kvalitete nose objekti oko 330 pružatelja smještaja u domaćinstvima.
Priznanje 'Djelatnik godine' dobio je 21 turistički djelatnik u sklopu akcije 'Čovjek, ključ uspjeha u turizmu'.
Dobitnik posebnog priznanja za izniman doprinos turizmu 'Anton Štifanić' je sveučilišni profesor Pomorskog fakulteta u Rijeci, kapetan duge plovidbe Robert Mohović.
Dobitnik posebnog priznanja za životno djelo u turizmu je nekadašnji direktor 'Hotela Njivice' i dugogodišnji član i predsjednik Nadzornog odbora TZ Kvarnera Anton Bolonić.
TZ Grada Opatije i Grad Opatija dobili su priznanje za ukupan doprinos razvitku turizma te posebno priznanje za atraktivno obilježavanje 170. obljetnice turizma.