pozitivni trendovi

Links nije zaustavila pandemija; širi se prodajna mreža, otvaraju se radna mjesta sve pod sloganom 'Dodir pametne tehnologije'

07.05.2021 u 16:07

Bionic
Reading

Domaća tvrtka Links ove godine obilježava 20 godina rada, uz širenje prodajne mreže, novo zapošljavanje i očekivanje nastavka pozitivnih poslovnih trendova nakon što su im u 2020. ukupni prihodi porasli 40 posto, istaknuo je u petak Vlatko Škarica, izvršni direktor te tvrtke koja se bavi maloprodajom IT opreme i uređaja

Škarica je te i druge podatke i planove Linksa novinarima iznio na otvaranju njihove nove, trinaeste prodajne poslovnice u Hrvatskoj i treće u Zagrebu, u koju su uložili 15 milijuna kuna, a koja se nalazi u sklopu u petak također otvorenog trgovačkog centra "Family Fun &Home Mall" na zagrebačkom Jankomiru.

Ukupni prihodi Linksa lani su porasli za 40 posto, na 325 milijuna kuna, što je povijesno najbolji financijski rezultat tvrtke, a Škarica iznosi i da im EBITDA lani porasla na oko 13,8 milijuna kuna, te da su u 2021. ušli sa 166 zaposlenih ili njih 30 više.

"Planiramo i novo zapošljavanje i otvaranje još novih poslovnica-prodajnih prostora, u čemu se, kao i cijelom poslovanju vodimo novim sloganom 'Dodir pametne tehnologije', čime nastojimo skrenuti pažnju i na pametno korištenje tehnologije koja nam je nužna u našim životima, ali nam treba i štedjeti vrijeme, energiju i novac. Za to su nam potrebni i dobro educirani i stručni zaposlenici", rekao je Škarica.

Iako su u pandemijskim okolnostima uspjeli poboljšati poslovni rezultat, što je i posljedica povećane potražnje na domaćem tržištu za tehnološkim uređajima i opremom uslijed pandemije i 'većeg preseljenja' poslovnog i privatnog u virtualni svijet, Škarica ističe da ni njima nije bilo jednostavno raditi jer su i oni bili zatvoreni u 'lockdownu' i trebali se prilagoditi.

"U trenutku nam je zbog pandemije zaustavljeno gotovo 70 posto prihoda, no snašli smo se, i ono što je najvažnije sačuvali smo sva radna mjesta i još i povećali njihov broj. Za ovu godinu imamo realna očekivanja daljnjeg poboljšanja rezultata, koja su u skladu i s našim ulaganjima i željama kupaca, čemu prilagođavamo i ponudu", rekao je.

Otkrio je i da tijekom pandemije kupci najviše traže ono što im treba za virtualni život, poput prijenosnih (laptopa) i stolnih računala, slušalica, miševa i sličnog. Liniks je u 2020. prodao 30 tisuća laptopa, čime, kako ističe Škarica, drže prvo mjesto u toj prodaji u Hrvatskoj, kao i prvu tržišnu poziciju ukupno u IT maloprodaji.