Članica Nadzornog odbora Agrokora Ljerka Puljić izjavila je u srijedu da ta kompanija posluje tako kao da je neprekidno s nekim u trci i da su Agrokoru u Hrvatskoj trenutno najveći konkurenti njemački Lidl i Kaufland, koji su najavili i dolazak u Srbiju
'Poslujemo kao da smo neprekidno s nekim u trci, da nam netko diše za vrat i taj osjećaj motivira da unapređujemo sebe i podižemo standard', rekla je Puljić na 23. Kopaonik biznis forumu u Srbiji.
Govoreći o Lidlu i Kauflandu, ona je rekla da su ti maloprodajni lanci jedni od najboljih jer su brzi, dobro organizirani i niski su im troškovi.
Puljić je podsjetila da Lidl i Kaufland ne ulaze na tržište jednom trgovinom, jer bi odmah propali, nego uđu s 20-30, pa onda mogu podnijeti troškove.
'Analizirali smo našu poziciju prije njihovog ulaska i mislili smo da nam je prednost to što bolje razumijemo potrošače', objasnila je i dodala da je, međutim, nedostatak to što 'oni imaju u volumenu'.
'U retailu je mnogo u volumenu, a mi ga teško možemo dostići i da smo jedini trgovac', rekla je ona i navela da je cijena kapitala niža za te lance u Njemačkoj.
Specifično za Lidl je, dodaje Puljić, i to što imaju velik postotak privatnih marki
'Kod njih u pravilu i nema drugih proizvođača - oni imaju svoje proizvode, nedavno su kupili i tvornicu sladoleda, imaju čokoladu...', navela je Puljić i istaknula da zbog toga nisko pozicioniraju svoju marku i to pritišće ostale brendove.
Podsjetimo da Agrokor, u vlasništvu Ivice Todorića, ima najveću maloprodajnu i veleprodajnu mrežu u regiji koja se prostire od Slovenije do Srbije.