Obilazak pogona u kojem se proizvode i sastavljaju LED Vivax televizori
Izvor: Pixsell / Autor: Marko Prpić
Obilazak pogona u kojem se proizvode i sastavljaju LED Vivax televizori
Izvor: Pixsell / Autor: Marko Prpić
NADOGRADNJA TVORNICE
M San Grupa predstavila je u petak novi pogon za proizvodnju LED TV uređaja i ekrana u svom centru u Rugvici kraj Zagreba, koji je jedini takve vrste u Hrvatskoj, a u koji je uložila 4,5 milijuna kuna
Prilikom novinarskog obilaska tog pogona, predstavnici M San Grupe, koja se bavi proizvodnjom računala i raznih uređaja te njihovom distribucijom, naglasili su da su tom investicijom proširili već postojeću proizvodnju LED televizora vlastite robne marke Vivax i počeli s novom proizvodnjom LED ekrana.
'Kapacitet linije za proizvodnju TV uređaja i ekrana je 180 tisuća komada godišnje, a glavna tržišta za to su nam, osim Hrvatske i regije, i zemlje EU-a. U proizvodnji se poštuju najviši standardi kvalitete praćeni svim europskim certifikatima i normama EU-a, što se kontrolira po ispitnim izvješćima koja svjedoče o zadovoljenju tih normi', kazala je produkt menadžerica Vivaxa Katarina Halar
Za ovu je godinu najavila i proizvodnju smart HD televizora
Voditelj odjela kvalitete Marijan Janko kazao je da dijelove za televizore i ekrane uglavnom uvoze iz Kine, a ukupno u toj proizvodnji radi 30-ak zaposlenih. Cjelokupna linija je rezultat znanja hrvatskih stručnjaka, kao i brend Vivax. Jedinstvenost linije je što na relativno malom prostoru od 1.200 metara četvornih i 50 metara duljine može proizvesti 180 tisuća komada godišnje, uz prilagodljivost za veće i manje televizore.
Janko je istaknuo da koriste i tzv. clean room za ekrane za koje je najveća opasnost prašina te pogon robota za umetanje izuzetno tankih velikih ekrana u okvire.
Po njihovim procjenama, udjel Vivax LED televizora na hrvatskom tržištu je bio oko 15 posto, s čime su zadovoljni, kao i s prepoznatljivosti tog brenda u zemlji i regiji, no slično žele i na ostalim tržištima, tim više što za ovu godinu najavljuju i početak proizvodnje televizore većih dijagonala.
'Strategija Vivax-a je stvaranje pouzdanih i cjenovno svima prihvatljivih proizvoda, a u idućem razdoblju planiramo širenje prodajne mreže. Ulaganje u vlastitu robnu marku je težak proces, ali vjerujemo da ulaganjem u kvalitetu i širenje portfelja možemo postići i više nego do sada', kazao je voditelj Vivax odjela M San Grupe Vladimir Brkljača
Tako ove godine očekuju porast tržišnog udjela TV-a na oko 19 posto, rast izvoza i prihoda.
Cijela M San Grupa, po nerevidiranim podacima, prošlu je godinu završila s 1,75 milijardi kuna ukupnih prihoda ili 5,5 posto višim nego u 2014. godini, a takav rast ostvaruju gotovo svake godine zahvaljujući i novim proizvodima koje svake godine izbacuju na tržište.
Vivax robnu marku M San Grupa razvija od 2003. te danas osim televizora uključuje i druge segmente potrošačke elektronike (mali kućanski aparati, klima i audio uređaji, tableti i pametni telefoni). Od tada do danas su proizvode Vivax plasirali na tržišta regije, zapadne Europe, Afrike te Južne Amerike, ostvarivši time više od 251 milijuna eura ukupnih prihoda.