DOŠAO IZ BAZZARA

Marko Barić je novi direktor marketinga IT tvrtke Notch

23.01.2023 u 13:20

Bionic
Reading

Marko Barić novi je direktor marketinga višestruko nagrađivane hrvatske IT tvrtke Notch. S pozicije direktora marketinga, fokus Barića će biti na definiranju, razvoju i implementaciji marketinške strategije, koja uključuje sve marketinške aktivnosti – od društvenih medija i digitalnih kampanja do oglašavanja i kreativnih projekata koji će doprinijeti daljnjem jačanju brenda Notch

'Izuzetno mi je drago što sam se priključio timu jedne od najbrže rastućih full service softverskih tvrtki u centralnoj Europi. Vjerujem da ću uspješno surađivati s kolegicama i kolegama i zajednički doprinijeti dodatnom razvoju i napretku Notcha', izjavio je prilikom dolaska Marko Barić, direktor marketinga Notcha.

Novim pojačanjem je zadovoljan i predsjednik Uprave Notcha Mihael Sedmak. 'Uvjeren sam da će dolazak Marka Barića, koji iza sebe ima bogato iskustvo i sjajne rezultate, doprinijeti dodatnom rastu i razvoju Notcha. Veselim se našim zajedničkim rezultatima i uspjesima', rekao je Sedmak.

Barić u Notch dolazi iz Bazzara gdje je kao direktor marketinga, bio zadužen za razvoj i implementaciju marketinških strategija za tržišta Hrvatske i Srbije. Iskustvo i znanje na području marketinga stjecao je tijekom više od 13 godina karijere radeći u nizu internacionanih kompanija kao što su The Hut grupa, cip Marketing i Bazzar, navode iz Notcha.