Nadzorni odbor Mercatora prihvatio je plan poslovanja koji predviđa povećanje prihoda i dobiti u idućim godinama, objavio je slovenski trgovački lanac u većinskom vlasništvu Agrokora.
Za 2018. godinu planiran je prihod od prodaje u visini od 2,4 milijarde eura, s postupnim rastom i u slijedećim godinama, pa bi prihod u 2021. godini trebao iznositi 2,5 milijardi, objavio je Mercator u priopćenju za javnost u srijedu.
Bruto dobit prije poreza i amortizacije (EBITDA) u idućoj godini trebala bi iznositi 97 milijuna eura, a prihodi Mercatora idućih bi godina po prihvaćenom poslovnom planu trebali rasti za tri posto godišnje.
Prihod Mercatora u 2016. godini iznosio je 2,37 milijardi eura, a u prvih devet mjeseci ove godine 1,730 milijardi.
Prema planu za iduću godinu, Mercator bi 56,2 posto prihoda trebao ostvariti u Sloveniji, 32,3 posto u Srbiji, 5,5 posto u Crnoj Gori i 5,1 posto u BiH. Najniži prihod iduće godine ostvarit će u Hrvatskoj jer je maloprodajna mreža nakon spajanja s Agrokorom prepuštena Konzumu, pa sada Mercator u Hrvatskoj ostvaruje samo prihode od nekretnina u svom vlasništvu.
Mercator za iduću godinu planira investicije od 37,7 milijuna eura, od čega skoro polovicu za jačanje maloprodajnih kapaciteta.
U idućoj godini kompanija će u više koraka nastaviti s prodajom poslovnog prostora, monetizacijom, od čega će utržak najvećim dijelom biti namijeniti smanjivanju financijskih obveza prema bankama.
Na taj će se način omogućiti i nove Mercatorove investicije, prvenstveno u novi logističko-distribucijski centar u Ljubljani, priopćio je Mercator.