U današnjem vremenu važnost je obrtničkih zanimanja neprocjenjiva, stoga nastavak krovne kampanje 'Ostvari san u Hrvatskoj' Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta u fokus upravo stavlja radničke ruke kao simbol stvaranja, podrške i brige, ali i gospodarskog napretka
Cilj je ove medijske kampanje, koja se odvija pod motom 'Gdje su ruke, ima i struke', promovirati strukovna zanimanja – doprijeti do učenika završnih razreda osnovnih škola i njihovih roditelja i potaknuti ih na upis deficitarnih zanimanja. Također, pozitivna se poruka o poduzetništvu u Hrvatskoj nastoji približiti svim osobama koje nastavljaju obrazovni proces s ciljem unaprjeđivanja znanja, vještina i kompetencija u odrasloj dobi.
Budući da obrtnici i obrtničko zanimanje u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju, mladima se želi ukazati na mogućnost pokretanja vlastitog posla, putem kojeg oni mogu razvijati svoje vještine, ali ih se potiče i na ulaganje u daljnje obrazovanje.
Zanimljiv reklamni spot pod nazivom 'Ruke' za Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta šalje pozitivnu poruku mladim ljudima koji se nalaze na prekretnici svog mladenačkog života te im se na najbolji mogući način želi predstaviti važnost obrtničkih zanimanja.
U Hrvatskoj posluje nešto više od 80.000 obrta, od čega ih je više od 50.000 u gradu Zagrebu, a više od 10.000 posluje ih u Splitsko-dalmatinskoj, Primorsko-goranskoj, Istarskoj i Zagrebačkoj županiji.
Četrdeset posto svih aktivnih obrta bavi se uslužnim zanatstvom, 15 posto bavi ih se ugostiteljstvom, a po deset posto otpada na proizvodne obrte, trgovce i prijevoznike. Ostatak strukture čine obrti za ribarstvo i poljoprivredu, frizerski te ostali saloni za uljepšavanje.
Koliko je obrtištvo važno za hrvatsko gospodarstvo, najbolje pokazuje činjenica je u 80.000 aktivnih obrta bilo zaposleno 200.000 ljudi, što je 13 posto ukupne radne snage cijele zemlje.