FASHION TV

Mitrović preko kabelske ulazi u Hrvatsku

24.11.2008 u 10:00

Bionic
Reading

Vlasnik medijske grupacije Pink, Željko Mitrović, počinje s emitiranjem TV programa u Hrvatskoj. Riječ je o programu Fashion TV čiju je licenciju Mitrović otkupio prije nekoliko mjeseci, a koji će se emitirati u svim bivšim zemljama Jugoslavije

Program FTV-a inače je vlasništvo Michela Adama i emitiranjem 24/7 posvećen je modi, a u Hrvatskoj se emitira uglavnom preko kabelske televizije ili MaxTV-a. Konačni je to Mitrovićev ulazak u hrvatski televizijski prostor o čemu će beogradski poduzetnik preksutra obavijestiti javnost, predstaviti glavno uredništvo i hrvatski koncept televizije, piše Jutarnji list.

Modni ulazak u hrvatski televizijski prostor Mitrović je najavio sredinom godine, kada je s Adamom potpisao ugovor. Iako se tada govorilo o kupnji 75 posto udjela programa, doznaje se da je vlasnik Pink televizije kupio cijelu licenciju. Većina programa trebala bi emitirati međunarodni sadržaj FTV-a, a ostatak će činiti domaća proizvodnja.

Početak emitiranja navodno je doslovno pitanje trenutka i očekuje se svaki dan. Iako detalji još nisu poznati, vjerojatno je riječ o emitiranju kabelskoga ili satelitskog programa. Naime, Mitrovićev plan o kupnji više lokalnih televizija u Hrvatskoj te njihova umrežavanja i emitiranja na nacionalnoj razini ostao je pokušaj.

Bila je to jedna od varijanti dolaska najgledanije srpske televizije u Hrvatsku. Hrvatski Pink naišao je na otpor različitih strana, a Mitroviću je tada propala i kupnja kutinske NET televizije.

U isto vrijeme stigla je i reakcija kako je plan o umrežavanju (koji je Mitrović već primijenio u BiH) u Hrvatskoj neizvediv zbog zakonskih propisa. Bio je to drugi Mitrovićev potez, a svojevrstan premijeran ulazak u domaće medije imao je najavom kupnje Nove TV. Tada je krenula lavina demantija i poluinformacija s različitih strana.

Cijelim 'spektaklom' dominirao je nacionalni ton i počela je javna rasprava o srpskom folku na hrvatskoj televiziji. Mitrovićeve izjave da je dolazak na hrvatsko tržište poslovni potez njegove korporacije u kojoj su i filmski studio, produkcija, aviokompanija, TV programi u BiH, Crnoj Gori, ostale su u zraku. No čini se da mu je posljednji, ulazak s modne piste, ipak uspio.