ANTE TODORIĆ ZA KAPITAL

'Najveća Agrokorova snaga je pet tisuća menadžera u najboljim godinama'

24.04.2015 u 06:57

Bionic
Reading

O tome kakva je trenutno 'krvna slika' koncerna Agrokor, koji je sredinom prošle godine kupio slovenski trgovački lanac Mercator - što je bila akvizicija teška više od pola milijarde eura - za makedonski tjednik Kapital u njegovom najnovijem broju obrazložio je Ante Todorić, član Uprave ovog koncerna. S obzirom na to da čelni ljudi Agrokora rijetko daju intervjue za hrvatsku javnost, tportal prenosi najzanimljivije dijelove tog razgovora

'Agrokor je preuzimanjem Mercatora napravio velik iskorak i sada smo zajedno gigant s više od sedam milijardi eura prihoda... Agrokor traži mogućnost iskoraka na brzorastuća tržišta i mislim da imamo sposobnost za to. Naša najveća moć krije se u naših više od pet tisuća menadžera; to su sposobni ljudi u svojim najboljim godinama koji su odrastali zajedno s Agrokorom i već se 15 godina bore s najvećim svjetskim konkurentima', kaže Ante Todorić.

Od sedam milijardi eura prihoda, šest se odnosi na trgovinu (Konzum, Mercator), a milijarda na prehrambeni i ostale biznise (Jamnica, Ledo, PIK Vrbovec…). Agrokorova maloprodaja i veleprodaja na tržištu Slovenije ostvaruju 1,7 milijardi eura prihoda od prodaje, a ta brojka na tržištu Hrvatske također iznosi 1,7 milijardi, u Srbiji 1,1 milijardu, u BiH pola milijarde eura te oko sto milijuna eura u Crnoj Gori.

'Imamo skoro dvije tisuće trgovina diljem regije, a to je više od milijun četvornih metara poslovnih prostora, što je ogromna šansa i za naše dobavljače… Od njih pak očekujemo da budu kao i mi – da se razvijaju, da budu inovativni i konkurentniji', istaknuo je između ostalog Todorić.

U intervjuu je istaknuo još jedan itekako zanimljiv podatak, a on govori o snazi Agrokora.

'Devet godina smo preuzimali Mercator. Prilikom udruživanja i refinanciranja Mercatorovog i Agrokorovog duga u jednom je trenutku na tom poslu radilo više od četiri tisuće savjetnika u 57 banaka!', tvrdi Ante Todorić.

Istaknuo je i kako u koncernu trenutno velik potencijal vide u agrobiznisu i turizmu, a dosad su sa svojim partnerom, turističkim operatorom TUI-jem, uložili više od 200 milijuna eura na Jadranu.