Centralno događanje TV industrije održat će se od 6. do 9. rujna 2021., većinom na otvorenom
Dugogodišnja tradicija B2B okupljanja TV profesionalaca u Dubrovniku nastavlja se ove godine u rujnu. Iako su prvotni planovi bili za lipanj, osmo izdanje TV marketa NEM Dubrovnik 2021. ove će se godine održati krajem ljeta, od 6. do 9. rujna 2021. Lokacija održavanja je poznati Hotel Dubrovnik Palace, ali i druge dubrovačke lokacije koje posjetitelje ne ostavljaju ravnodušnima.
Koncept događanja sadrži tri dana predavanja, panela, Q&A s predavačima i manjih networking evenata, te četvrti i zadnji dan rezerviran za sabiranje dojmova i novih iskustava. Uz pripremu edukativnog programa usmjerenog na najnovija dostignuća i budućnost medija, organizatori su iznimno fokusirani i na organizaciju događanja u skladu s epidemiološkim mjerama. Naime, kako bi okruženje bilo sigurno za sve prisutne, NEM Dubrovnik 2021. će se većinom održati na otvorenom.
Nezaobilazno B2B događanje u CEE regiji
NEM Dubrovnik je kao B2B event svake godine usmjeren na razvoj TV industrije u Hrvatskoj i CEE regiji. Redoviti posjetitelji su ključni predstavnici Pay TV kanala, FTA kanala, streaming servisa, telekom operatori te pružatelji raznih televizijskih usluga, ali i glumci, producenti, redatelji, scenaristi i ostali akteri audiovizualne industrije. Ove godine će u Dubrovniku prisustvovati i finalisti NEM Network natječaja u pisanju scenarija koji će imati priliku održati sastanke s potencijalnim partnerima, kupcima i / ili investitorima iz industrije.
NEM Dubrovnik je dosad podržalo preko 180 utjecajnih tvrtki na globalnoj i lokalnoj razini, a neki od njih su Eutlesat, Deutsche Telekom, Comcast, Irdeto, Global Agency, HBO Adria kao i BBC Studios, CBS Studios International, Disney Studios, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viacom International Studios, Viasat World, yes Studios, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska i brojni drugi.
New Europe Market
New Europe Market (NEM) zajedničko je ime za nekoliko događanja u organizaciji marketinške agencije Mediavision. Uz već tradicionalni NEM Dubrovnik, 2019. je predstavljeno i zimsko izdanje nazvano NEM Zagreb, posvećeno kreativnoj strani TV industrije. Tijekom izazovne 2020. predstavljena je i platforma NEM Network kako bi TV profesionalci ostali povezani bez obzira na fizička ograničenja kretanja.
Detalji programa za NEM Dubrovnik 2021. uslijedit će u narednim tjednima. Osigurajte svoje mjesto na NEM Dubrovnik 2021. po Early Bird cijenama koje vrijede samo do 10.5.2021. Sve informacije o eventu kao i cijene kotizacija možete provjeriti na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021.