Nastavljaju se dobre vijesti za vozače, sedmi tjedan zaredom padaju cijene goriva. Na benzinskim postajama i dizeli i benzini jeftiniji su za 30-ak lipa
Eurosuper 95 na Ininim postajama prodaje se po cijeni od 9,11 kuna, za tridesetak lipa niža je i cijena eurosupera 98, a cijene dizelskih goriva sada su ispod 9 kuna, prvi put od kolovoza 2011. Pad cijena goriva pozdravlja i premijer Zoran Milanović.
To pogoduje potrošačima. Taj novac će se možda potrošiti na nešto drugo, ali to je tako u svim državama Europske unije pa i svijeta. To je dobro za ekonomiju, ali nije dobro za države koje izvoze naftu, naročito one koje imaju visok trošak eksploatacije po barelu, kao Rusija, koja će zbog toga vjerojatno ući u recesiju. Ali za nas nije loše. Ali cijene goriva padaju, a trebaju li padati jedan posto brže, to je u ovom trenutku manje bitno', rekao je Milanović.
Dok stručnjaci smatraju da bi pad cijena goriva trebao biti još veći, premijer Zoran Milanović nije želio odgoriti na pitanje je li on i zadovoljan brzinom pada cijena.
Poručio je međutim da se Ministarstvo gospodarstva više ne može uključiti u proces formiranja cijena goriva budući da u Europskoj uniji to tako ne funkcionira.
Po tom pitanju oglasio se i resorni ministar Ivan Vrdoljak. 'Onog trenutka kad vidimo da bi ona regulirana cijena bila daleko niža nego postojeća odmah ćemo regirati. Al nećemo to raditi na tjednoj bazi ja sam liberal i volimo da tržište funkcionira na liberalnoj osnovi ali ne na uštrb građana. Kako smo reagirali prije mjesec dana pa je odmah došla reakcija i tri uzastopnja pojeftinjena tako ćemo i i idući put', istaknuo je Vrdoljak.
Pojeftinjenje goriva komentirali su i potpredsjednik Vlade Branko Grčić te ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras.'Cijene i u Hrvatskoj padajau, ne dinamikom kao cijene sirovina međutim sve nas veseli što su cijene povoljnije i što će to smanjitit ukupne troškove gospodarstva, ali dobro doći i našim građanima'.
'Nekad je dovoljno jedan dan da kompanije podignu cijene, a kad značajno padaju cijene onda se sporije reagira. Tu nema potrebe da se ponovo regulira od države cijena goriva, ali ima možda potrebe da Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja pogleda situaciju na tržištu jer ona je mjerodavna da zaštiti potrošače od ne dao Bog kakvih dogovora'.