Državna tvrtka AKD-Zaštita predstavila je i nove odore za više od 900 djelatnika, vozni park te novi vizualni identitet
„Novi vizualni identitet dio je procesa stvaranja nove AKD-Zaštite. Nakon uspješno provedenog restrukturiranja tvrtke, novi vizualni identitet predstavlja sastavni dio naše poslovne strategije s primarnim fokusom na proaktivnom djelovanju, zadovoljnim klijentima te vrhunskim zaštitarskim kadrom i suvremenom opremom kao ključnim sastavnicama našeg poslovanja. Sustavnim ulaganjem u zaštitarski kadar i infrastrukturu te gradeći odnose povjerenja s klijentima želimo vratiti AKD-Zaštiti image prepoznatljivog i pouzdanog partnera u zaštitarskoj industriji“, istaknuo je je predsjednik Uprave AKD-Zaštite Ante Franičević.
AKD-Zaštita u 2017. provela je restrukturiranje pa tako nakon pet uzastopnih godina negativnog operativnog poslovanja, tvrtka već peti mjesec zaredom bilježi pozitivne poslovne rezultate, a projekcije pokazuju operativnu dobit na kraju ove godine.
Fokus nove uprave u nadolazećem razdoblju bit će usmjeren na učinkovito djelovanje, fokusiranu ponudu proizvoda i usluga te jednostavnu komunikaciju utemeljenu na pristupu orijentiranom na klijenta, ističe se u priopćenju.
„Dugotrajan proces restrukturiranja i rebrandinga je samo početak, a pravi posao je tek pred nama. Ipak, spremni smo odgovoriti na sve izazove poslovanja na zahtjevnom zaštitarskom tržištu kroz primjenu visokih standarda u skladu s našom novom poslovnom strategijom“, zaključio je Franičević.