tajna modernog marketinga

Od cijenjenog gitarista do jednog od najboljih komunikacijskih stratega na svijetu – Rob Campbell na Danima komunikacija!

03.04.2023 u 16:43

Bionic
Reading

U predavanju 'Nothing Is More Commercially Effective Than Being Culturally Ridiculous' ovaj zločesti dečko advertisinga i vrhunski strateg otkrit će tajnu modernog marketinga – i povezivanja s publikom

Svojevremeno je kao gitarist nastupao s nekima od najpopularnijih svjetskih glazbenika, a danas brend-strategiju dovodi do umijeća! Na Dane komunikacija dolazi rock-zvijezda novozelandske agencije Colenso BBDO (i njihov glavni strateg) Rob Campbell, koji je strast prema glazbi i komunikacijama ujedinio upravo radom s legendarnom Metallicom, a njegovo predavanje održat će se u petak 21. travnja na glavnoj festivalskoj pozornici u rovinjskom hotelu Lone!

Postoji bezbroj načina za opisivanje Robova predavanja na Danima komunikacija. Neki bi rekli da je to traženje razloga zašto se toliko brendova ne može povezati sa svojom publikom unatoč tomu što sada imaju više podataka, istraživanja i novaca za marketing nego ikada. No pritom bi bilo potrebno okrenuti se i onom kontroverznijem pitanju: što ako alati i procesi modernog marketinga nisu dobri?

Iako će se dotaknuti i jednoga i drugoga u svome predavanju, Campbell je bez dlake na jeziku i nikada ne okoliša, stoga pravi narativ njegova predavanja Nothing Is More Commercially Effective Than Being Culturally Ridiculous glasi – 'ako želite biti kulturološki i kreativno moćni, prestanite biti tako prokleto dosadni'. Morat će presjesti s jednog leta na drugi, a potom i na treći, da bi doputovao u Rovinj, stoga nema sumnje da sve sudionike na pozornici zasigurno očekuje spektakl.

Ovaj će osebujni govornik u Rovinju predstaviti svoj pogled na brend strategiju iz perspektive svoje tridesetogodišnje karijere, tijekom koje je radio na globalnim pozicijama nekih od legendarnih agencija kao što su Wieden+Kennedy, R/GA i Colenso. Svoje je iskustvo prenio praktički na sve kontinente – Ameriku, Europu, Aziju i Australaziju, a pritom osvojio brojna međunarodna priznanja. Pojam uspjeha vrlo je subjektivan, stoga će se intrigantni oglašivački mischief-maker, koji je osvojio niz pozornica, od Cannes Lionsa do Music Matter, zasigurno dotaknuti i onoga što je za njega, kako kaže, bio vrhunac karijere – kada su ga članovi Metallice nazvali debilom.

Objavljen je nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na službenim stranicama festivala.