O TikToku postoje brojne predrasude. Često se čuje kako je to aplikacija za djecu, kako se tamo samo pleše i glupira. Međutim, nove generacije pokazuju kako je upravo to mreža na kojoj se i educiraju, gledaju motivacijski sadržaj i saznaju novosti iz svijeta
TikTok je postao najbrže rastuća društvena mreža zbog svog autentičnog sadržaja kojeg kreatori objavljuju bez filtera, bez uređivanih fotografija i krivog prikaza stvarnosti. Tamo vrijedi pravilo: čim iskrenije, tim bolje!
Zbog velikog organskog dosega, kompanije su počele koristiti TikTok kao marketinški alat jer je to ujedno i jedina platforma koja može doprijeti do najbrojnije generacije na svijetu: milenijalsa i Generacije Z.
Kako bi pratiteljima omogućili pozitivan i kreativan sadržaj i nešto novo u našoj regiji, a brendovima odličnu platformu za TikTok u marketinške svrhe, osnovana je zajednica Crew.
Crew okuplja kreatore iz cijele regije: Slovenija, Hrvatska, BiH, Srbija i Crna Gora. Uključeni su kreatori koji imaju family friendly i kreativan sadržaj. Zajednica ukupno broji preko 8 milijuna pratitelja iz regije.
Najava lansiranja brenda koja je trajala od 2.-10.4. na TikToku rezultirala je s 9.300.000+ pregleda, 1.880.000+ lajkova i 80.000+ komentara.
Prvi službeni video koji je objavljen na profilu crew_official u manje od 24 sata već broji preko 200.000+ pregleda.
„Crew je nastao kao želja da se o TikToku priča na pozitivan način i da se pokaže kako tamo postoje genijalni kreatori koji rade fantastičan sadržaj. Svatko od njih je već napravio velike stvari kao pojedinac, ali kad se okupimo u zajednicu onda smo još jači. Smatram da je na ovaj način i brendovima uvelike olakšan put prema TikToku. Na jednom mjestu imaju odlične kreatore koji već znaju kako napraviti kvalitetan sadržaj kojeg će publika prepoznati.“ ispričao nam je osnivač Crew-a, Dario Marčac.