Europska online platforma za modu i lifestyle Zalando stigla je u Hrvatsku, a već na početku kupci će moći birati između 300.000 proizvoda i 1.400 robnih marki, priopćili su u četvrtak iz Zalanda
Uključivanje Hrvatske znači da će se roba naručena preko Zalanda dostavljati u našu zemlju, web sučelje je lokalizirano i prevedeno na hrvatski jezik, a domaći proizvođači moći će ponuditi svoje proizvode i brendove i to ne samo za kupce u Hrvatskoj.
Osim Hrvatske, Zalando se širi na Estoniju, Latviju, Litvu, Slovačku i Sloveniju, a u planu za 2022. je širenje na Mađarsku i Rumunjsku.
Zalando je europska online modna platforma osnovana 2008. godine u Berlinu, a prema podacima tvrtke koristi je više od 42 milijuna korisnika u 23 europske države.
Osim Hrvatske, Zalando se širi na Estoniju, Latviju, Litvu, Slovačku i Sloveniju u 2021. godini, a najavljuje se i širenje na Mađarsku i Rumunjsku u 2022.