od 30. ožujka do 2. travnja

Peti Dani komunikacija ekskluzivno na tportalu i MAXtv-u

28.03.2017 u 13:13

Bionic
Reading

Posjetitelje festivala čeka bogat program od puna tri dana, a sva snimana predavanja moći će se po prvi put EKSKLUZIVNO pratiti i putem live streaminga na T-portalu, MAXtv-u i na MAXtv To Go

Festival tržišnih komuniciranja Dani komunikacija okupit će od 30. ožujka do 2. travnja predstavnike struke iz Hrvatske i inozemstva te poslovnu zajednicu s ciljem razmjene znanja, druženja i zabave. U prekrasnom ambijentu hotela Lone u Rovinju organizatori festivala HURA i IAB Hrvatska za posjetitelje su pripremili vrhunska predavanja te zanimljive diskusije i panele, ali i mnogo popratnog i zabavnog sadržaja koji će osigurati dobar provod u pauzama između predavanja i večernjim satima.

Ime koje je izazvalo mnogo pozornosti je svakako Alex Braun, čarobnjak za kampanje i bivši konzultant SDP-a, koji će svoje predavanje održati već prvoga dana festivala. S obzirom na opsežno iskustvo u političkom marketingu i odnosima s javnošću, posjetiteljima će prezentirati kako povezuje rad koji ga je etablirao u struci s novom ulogom razvoja komunikacijskih rješenja za brendove. Nakon ostalih velikana koji će podijeliti svoja znanja prvoga dana, poput Vesselina Popova iz Centra za psihometriju u Cambridgeu, tijekom večeri povezat će se struka i poslovna zajednica kroz CEO panel Keep calm and communicate.

Petak će otvoriti rokerska marketinška agencija SNASK iz Švedske, koji će pokazati kako se boriti za obožavatelje i protiv konzervativnog svijeta kroz predavanje i glazbeni nastup. Razvan Capanescu otkrit će kako je moguće čak i pet minuta iskoristiti za kreiranje izvrsnih ideja, a Natasha Jen iz Pentagrama predstavit će najbolje projekte jednog od prestižnih studija za dizajn na svijetu.

Posljednji dan Dana komunikacija obilježit će predavanje kontroverznog bivšeg glasnogovornika i suosnivača portala The Pirate Bay Petera Sundea, pri čemu je ovo gostovanje posebno zanimljivo s obzirom na to da će predavanje o moći i odgovornosti pri dijeljenju sadržaja održati među predstavnicima industrije kojima je poštovanje autorskih prava nužno za opstanak. Yasuharu Sasaki otkrit će posjetiteljima spregu kreativnosti i digitala, a Alexandra Wheeler predstaviti kako je Starbucks postao brend broj jedan na društvenim mrežama.

Veliki broj predavanja moći će se pratiti putem prijenosa uživo na T-portalu, MAXtv-u i na MAXtv To Go, a raspored predavanja dostupan je na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com