U drugoj polovici godine Podravka će prestati proizvoditi pića, pekarske proizvoda i dio zamrznutog programa, izvijestili su iz koprivničke kompanije na Burzi
'U skladu sa usvojenom strategijom poslovanja Grupe Podravka te nakon dodatno provedenih analiza, Uprava Podravke d.d. donijela je odluku o pokretanju postupka za izlazak iz poslovnih programa pića, pekare i dijela zamrznutog programa. Temeljem navedene odluke, postupak izlaska iz poslovnog programa pića, pekare i dijela zamrznutog programa započinje u drugoj polovici 2013. godine', priopćili su iz Podravke.
Procjenjuju da će im ova odluka donijeti pozitivni utjecaj na EBITDA od oko 30 milijuna kuna na godišnjoj razini. U liniji pića najpoznatiji Podravkini brendovi su Studena i Studenac, voćni sokovi Lero, a proizvode i ledene čajeve. Prema procjenama analitičara Podravkina pića nisu uspjela zauzeti snažniju tržišnu poziciju. Iako su za promociju Studene angažirali atletičarku Blanku Vlašić, Podravkina voda nije uspjela ugroziti Agrokorovu dominaciju, osvojila je tržišni udio od tek desetak posto.
U Podravkinom priopćenju podsjećaju da su lani krenuli s mjerama štednje što im je donijelo uštede oko 70 milijuna kuna na godišnjoj razini. Dodatnih 20 milijuna kuna misle uštedjeti kroz 'optimalizaciju administrativnih procesa'.
Novost je u ovoj kompaniji da država više nema mogućnost neposrednog imenovanja dva člana Nadzornog odbora, nego će se svi članovi birati na Glavnoj skupštini, čime su svi dioničari stavljeni u ravnopravni položaj u izboru osam članova NO-a, dok jedno mjesto, temeljem važećeg zakona, ostaje rezervirano za radničkog predstavnika. Na današnjoj skupštini je donesena i odluka o smanjenju temeljnog kapitala društva u iznosu od 542 milijuna kuna, kako bi se pokrili akumulirani gubici iz prethodnih razdoblja.