U nastavku procesa restrukturiranja Podravka je odlučila osjetno smanjiti broj proizvoda. Riječ je o reduciranju oko 660 proizvoda koji su do sada bili prisutni na raznim tržištima, ali nisu donosili očekivani pozitivan efekt
U Podravci očekuju da će gašenje proizvoda čija je ukupna godišnja prodaja iznosila u 2011. godini oko 11,5 milijuna kuna imati pozitivan efekt na bruto maržu u iznosu od 1,2 milijuna kuna.
Istovremeno, uprava Podravke donijela je i odluku o procesu restrukturiranja pekarskog programa radi smanjenja troškova proizvodnje i poboljšanja profitabilnosti.
Riječ je o nastavku procesa racionalizacije poslovanja i povećanja efikasnosti, što je, u sadašnjem razdoblju, jedan od najvažnijih prioriteta uprave Podravke na čelu s predsjednikom Zvonimirom Mršićem, ističu u koprivničkoj kompaniji.
U budućem poslovanju, Podravka će se usmjeriti na ključne kategorije, proizvode i tržišta na kojima želi nastaviti profitabilan rast.