arena park

Pogledajte kako izgleda novi zagrebački šoping centar vrijedan 12 milijuna eura

15.05.2019 u 18:04

Bionic
Reading

Popularna šoping zona na južnom ulazu u Zagreb u četvrtak će dobiti novi trgovački centar. Vrata otvara Arena park s 11 trgovina i kafićem. Iza investicije od oko 12 milijuna eura stoji južnoafrička grupacija NEPI Rockcastle, vlasnik Arena centra

U novom prodajnom prostoru kupci će moći pronaći trgovine već poznatih brendova, ali i novih brendova koji premijerno dolaze na domaće tržište.

U Arena park tako stižu: LC Waikiki, KIK, JYSK, PEPCO, Sancta Domenica, PittaRosso, CCC Shoes and Bags, Intersport Outlet, Extrasports, Bubamara, Nefa te Leggiero Loft.

'Odlučili smo se na ovu investiciju prije svega zato što smo htjeli pojačati ponudu Arena centra, proširiti trgovačku zonu te ovu lokaciju napraviti još atraktivnijom. Određeni internacionalni brendovi, možemo reći, već tradicionalno vole isključivo takav koncept jer ga karakteriziraju niži troškovi za zakupca, a kupcu daje mogućnost direktnog pristupa trgovinama s parkinga, pa ne mora ulaziti u gužvu šoping centra', izjavio je za Poslovni dnevnik Tomislav Dekalić, donedavni direktor Arena centra koji je unaprijeđen u menadžera za upravljanje imovinom (asset menadžera) za Hrvatsku i Srbiju.

U šoping zonu pored rotora u Remetincu dosad je uloženo oko 30 milijuna eura. Na Arena park je potrošeno 12 milijuna, dok je na proširenje Arena centra za dodatnih 6000 kvadrata, naveo je Dekalić, otišlo 18 milijuna eura.

Arena centar otvoren je prije devet godina. Grupacija NEPI Rockcastle preuzela ga je 2017. za 237,5 milijuna eura.

Južnoafrička grupacija prisutna je u devet država u jugoistočnoj Europi i vlasnici su čak 44 šoping centara i osam poslovnih objekata, s cijelim nizom projekata u razvoju.

Arena Park
  • Arena Park
  • Arena Park
  • Arena Park
  • Arena Park
  • Arena Park
    +15
Arena Park, otvorenje Izvor: Pixsell / Autor: Marko Prpic/PIXSELL

Dosad je kroz Arena centar prošlo gotovo 70 milijuna posjetitelja. U 2016. dosegli su rekordan broj od devet milijuna posjetitelja te je od tada ta posjećenost više-manje konstanta.

U 2017. tvrtka Arena centar Zagreb imala je oko 169 milijuna kuna prihoda i gubitak od 44,5 milijuna kuna.