Hrvatske turistička zajednica (HTZ) u četvrtak je izvijestila da je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Poljske ostvaren rast turističkog prometa u dolascima od četiri posto i u noćenjima od deset posto u odnosu na prošlu godinu
Prema podacima sustava eVisitor koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, s tržišta Poljske je u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno oko 65.000 dolazaka ili četiri posto više nego u istom razdoblju lani te gotovo 380.000 noćenja što je rast od 10 posto.
"Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu", kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
U Hrvatskoj je, kako je naveo, tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3,9 milijuna noćenja što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju.
Uz tržište Poljske na kojem je ostvaren rast prometa, odlični rezultati u kolovozu su i s tržišta Njemačke i Slovenije, s 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju, kazao je.
"Ovi rezultati potvrđuju kako je naša zemlja percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, a na svima nama je da odgovorim ponašanjem i pridržavanjem svih propisanih epidemioloških mjera taj status i zadržimo", izjavio je Staničić napominjući kako je u dosadašnjem dijelu kolovoza s tržišta Češke ostvareno gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.
Iz HTZ-a u priopćenju navode kako je nedavno nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.
Riječ je o emisiji "Pytanie na śniadanie" koju tijekom tri sata trajanja u udarnom terminu, prema podacima Nielsen Audience Measurement, svakodnevno prati oko 485 tisuća gledatelja.
Gostovanje u emisiji bila je odlična prilika da pred velikim brojem gledatelja predstavimo različite motive dolaska gostiju u Hrvatsku, kazala je direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj Agnieszka Puszczewicz podsječajući da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka.
"Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma", rekla je Puszczewicz.