pun pogodak

Squid Game lansirao gledanost Netflixa, u trećem kvartalu udvostručili broj pretplatnika

20.10.2021 u 11:15

Bionic
Reading

Platforma za streaming Netflix udvostručila je broj pretplatnika u trećem tromjesečju zahvaljujući tv serijama s neengleskog govornog područja, među kojima se izdvajao južnokorejski hit "Squid Game"

Američka kompanija privukla je u razdoblju od srpnja do rujna 4,4 milijuna novih pretplatnika, dvostruko više nego u prethodna tri mjeseca, pokazalo je poslovno izvješće objavljeno u utorak.

Najgledanija je bila južnokorejska televizijska serija "Squid Game" koju su u prva četiri tjedna prikazivanja pogledala 142 milijuna kućanstava, a popularnošću su se izdvajali i "Sex Education" i "Queen's Gambit".

Distopijska južnokorejska serija prati skupinu prezaduženih ljudi koji pristaju na smrtonosnu dječju igru kako bi došli do novca i vratili dugove, prikovavši za ekrane gledatelje širom svijeta i svrgnuvši s trona popularnosti povijesnu dramu Bridgerton.

Bloomberg procjenjuje da je "Squid Game" Netflixu donio nekih 900 milijuna dolara, a snimanje je koštalo 21,4 milijuna dolara, navodi BBC.

Veliki broj gledatelja privukla je i španjolska serija "La Casa de Papel" (Money Heist), koju je u prva četiri tjedna pogledalo 69 milijuna gledatelja.

Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
  • Squid Game
    +11
Squid Game Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

„Trenutno produciramo lokalne televizijske serije i filmove u približno 45 zemalja i izgradili smo duboke odnose s kreativnim zajednicama diljem svijeta“, priopćio je Netflix u pismu ulagačima.

Val novih pretplata donio je kompaniji 16,3-posto veći prihod u trećem tromjesečju, od 7,48 milijardi dolara.

Dobit joj je gotovo udvostručena i iznosila je 1,45 mlijardi dolara.

Netflix se tako oporavio od slabih rezultata na početku godine, koji su odražavali postupno slabljenje pandemijske potražnje za uslugama streaminga, a procjenjuje će na kraju godine ponovo udvostručiti broj pretplatnika, na 8,5 milijuna.

Uoči Božića planiraju privući nove korisnike novim sezonama serija The Witcher, Tiger King i Cobra Kai.

U rujnu kupili su i kompaniju koja upravlja pravima na korištenje likova i narativnih linija iz djela Roalda Dahla, uključivši u svoju ponudu naslove "Charlie i tvornica čokolade i "Matilda", podsjeća BBC.