Najveći trgovački centar u Hrvatskoj Westgate sad je potpuno u vlasništvu austrijske investicijske grupe Focus Invest. Austrijanci su promijenili upravu centra i za glavnog čovjeka postavili Denisa Čupića, čiji je osnovni zadatak značajno poboljšati poslovanje
Objekt Westgate Shopping City u vlasništvu je tvrtke Trgovački centar Zagreb. Nedavnim preslagivanjem Focus Invest je kao najveći dioničar preuzeo udjele od grupe Plus City i postao jedni vlasnik firme.
Direktorom tvrtke Trgovački centar Zagreb Austrijanci su imenovali arhitekta Otta Barića mlađeg. Upravljanje samim trgovačkim centrom Westgate povjerili su hrvatskim tvrtkama F.O. / Development i F.O. / Asset, predvođenima menadžerom Denisom Čupićem.
'Upravljat ćemo imovinom, financijama, marketingom i iznajmljivat ćemo prostore. Zadatak neće biti lak, ali ne bojimo se izazova', objasnio je za tportal Čupić.
Domaći mediji zadnjih mjeseci pisali su kako se Westgate nalazi u velikim problemima, čak i da je pred zatvaranjem. Govorkanje je potaknuto odlaskom grupacije Inditex, odnosno njenih popularnih brendova.
'Slika o Westgateu u javnosti je iskrivljena. Centar nije pred zatvaranjem niti je ikad bio u takvoj poziciji. Do takvih govorkanja došlo je zbog neadekvatne komunikacije bivše uprave s medijima', izjavio je Čupić.
Ipak, priznaje kako je odlazak pojedinih modnih brendova djelomično naškodio tržišnoj poziciji Westgatea. Međutim ističe da se treba okrenuti budućnosti.
'Okrenuti smo privlačenju novih brendova, onih kojih u Hrvatskoj još nema. Sigurni smo da ćemo u periodu od 18 do 24 mjeseca uspjeti dovesti nove brendove u centar. Njihovo aktiviranje dovest će do jakog repozicioniranja centra na tržištu', uvjeren je Čupić.
Ambicije s Westgateom su mu velike. Vidi ga kao vodećeg igrača kojem će naglasak biti na 'obiteljskom centru s visokim kompetencijama ne samo u modi, već i u tehnici, namještaju i zabavnom sadržaju'.
'Westgate zbog svoje veličine ne može počivati samo na fashion konceptu. Podići ćemo gastronomiju, a u planu nam je dovođenje i kinooperatora. Imamo najveću igraonicu u zatvorenom, no koja nikad nije valorizirana na pravi način. Puno agresivnije ćemo se obraćati turističkom tržištu Austrije i Štajerske. Jako bitna nam je orijentacija na bližu okolicu, koja je bila zapostavljena. Riječ je o 300.000 ljudi u Krapinsko-zagorskoj županiji, Zaprešiću i zapadnom dijelu Zagreba. Na njima moramo povećati dnevnu posjećenost kroz tjedan', naglasio je Čupić.
U zadnjoj godini Westgate je imao pet milijuna posjetitelja godišnje. Čupić smatra kako to nije malo, ali zbog veličine centra brojka mora biti veća.
'Ciljani rast dnevne frekvencije u narednih 12 do 18 mjeseci iznosi od 20 do 25 posto. A prema srednjoročnom planu u sljedećih dvije, tri godine, cilj nam je povećati godišnju posjećenost na devet milijuna', rekao je novi šef Westgatea.
Čupić je bio uključen u projekt Westgatea na njegovim samim počecima, a u dosadašnjoj karijeri između ostaloga bio je investitor u stambeni projekt Banfica, savjetnik i predstavnik ulagača za šoping centar City Colosseum u Slavonskom Brodu, a njegova tvrtka surađivala je i s jednom od članica grupe IKEA.
Kvalificirani je član Kraljevskog instituta ovlaštenih procjenitelja i predsjednik Udruge developera pri HUP-u.