turistička kompanija

Prihodi Arena Hospitality Groupa u devet mjeseci porasli 5,5 posto

31.10.2018 u 11:12

Bionic
Reading

Arena Hospitality Group u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je prihode od 678,6 milijuna kuna, što je 5,5 posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a porasla je i dobit te turističke kompanije, pokazuje njezino financijsko izvješće

Prema u srijedu objavljenom izvješću, EBITDA je porasla za 1,7 posto i iznosi 244,9 milijuna kuna, što se zahvaljuje rastu poslovanja u Hrvatskoj, Njemačkoj i Mađarskoj.

U Hrvatskoj je u prvih devet mjeseci ta tvrtka ostvarila 490 milijuna kuna prihoda, što predstavlja rast od 4,7 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Najveći utjecaj na rast ukupnih prihoda imali su prihodi od smještaja, koji iznose 410,8 milijuna kuna, 5,5 posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Iako su u prvih devet mjeseci ostvarili porast prihoda na godišnjoj razini, iz tvrtke naglašavaju da je poslovanje bilo opterećeno rastućim troškovima rada, gospodarenja otpadom i servisa za čišćenje.

Kamp Arena Pomer
  • Kamp Arena Pomer
  • Kamp Arena Pomer
  • Kamp Arena Pomer
  • Kamp Arena Pomer
  • Kamp Arena Pomer
    +5
Kamp Arena Pomer Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Arenacamps.com

"Sve nas to dovodi do ostvarene EBITDA-e u iznosu od 190,7 milijuna kuna, koja je ostala na razini 2017. godine", navode iz tvrtke.

Ističu i da je već u prvom polugodištu poslovanja u Hrvatskoj ostvarena pozitivna EBITDA, dok je povijesno to razdoblje ostvarivalo negativan rezultat.

U prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je uloženo 111,6 milijuna kuna, a investicije se odnose na preuređenje soba te zajedničkih prostora hotela, turističkih naselja i kampova.

Pritom se ističe završetak investicije u Arena One 99 Glamping koji je započeo s radom u lipnju, kao i šest apartmana Melita koji su započeli s radom u srpnju i sada su dio hotela Park Plaza Arena Pula.

Iz tvrtke poručuju da dovršavaju planove ulaganja u kampu Kažela, koji će započeti ove zime, a kako su napravili dodatne promjene vezano za obnovu Hotela Brioni.

Poslovanje u Njemačkoj i Mađarskoj, pak, ukazuje na rast prihoda od 7,6 posto na godišnjoj razini, na 180,6 milijuna kuna. Pritom je EBITDA porasla za 19,2 posto, na 37,1 milijuna kuna.