JGL Grupa je u 2018. godini realizirala ukupni prihod od 800 milijuna kuna te ostvarila 100 milijuna kuna operativne dobiti (EBITDA). U Grupi je, sukladno konsolidiranim nerevidiranim rezultatima, zabilježen rast prihoda od prodaje od šest posto, smanjenje ukupnih rashoda od tri posto te ostvarenje dobiti iz poslovanja, ističe se u priopćenju iz JGL-a
Smanjivanjem zaduženosti i neto duga prijevremenom otplatom EBRD kredita, postignuta je financijska stabilnost, likvidnost i veća profitabilnost grupe koju, uz matičnu kompaniju JGL d.d., čini osam povezanih tvrtki na tržištima Hrvatske, Rusije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije i SAD-a.
„Poslovnu je godinu obilježio rast prihoda od prodaje u core businessu za osam posto, uz istovremeno smanjenje ukupnih rashoda za tri posto, u odnosu na prethodni period. Posebno nas vesele povećanja tržišnih udjela ključnih brendova unutar respiratornog, oftalmološkog i dermatološkog portfelja, ostvarena u iznimno oštroj tržišnoj utakmici.“, ističe Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a, naglašavajući, pritom, kako je pozitivan pomak vidljiv u svim pokazateljima poslovanja.
Što se tiče najznačajnijih tržišta, u Hrvatskoj JGL Grupa bilježi odlične rezultate prodaje u bezreceptnom segmentu, u Rusiji su povećani tržišni udjeli ključnih brendova Aqua Marisa i Rinomarisa/Meralysa unutar respiratornog, Optinola/Vizola S unutar oftalmološkog i Acnecutana unutar dermatološkog portfelja, a poslovanje u Ukrajini bilježi rast prodaje od čak 90 posto, u usporedbi s 2017. godinom.
„Naši su brendovi postigli odlične rezultate prodaje, posebno na najvećim tržištima na kojima poslujemo. U Rusiji JGL brendovi rastu tri puta brže od ukupnog tržišta, u Hrvatskoj dva puta brže od tržišta OTC lijekova i medicinskih proizvoda te deset puta brže u Ukrajini. Važno je naglasiti da, u skladu s našim planovima, nastavljamo s pozitivnim trendovima i dvoznamenkastim rastom i u prvom kvartalu 2019. godine, kaže Mislav Vučić.
Tako je u 2018. godini brend Aqua Maris ostvario prodaju od 246,7 milijuna kuna, te je s 36 posto udjela u ukupnoj prodaji i dalje najznačajniji brend JGL Grupe. Slijedi Meralys, s ostvarenom prodajom od 47,2 milijuna kuna i rastom od 15 posto, u odnosu na prethodnu godinu. Uz dobre rezultate Dramine, odnosno prodaju od 39,9 milijuna kuna i rast od 18,8 posto, brend koji bilježi najveći postotak rasta (53,7 posto) je Vizol S. Iako je na tržišta Rusije, Ukrajine i Kazahstana lansiran tijekom 2018., prvi rezultati prodaje pokazuju vrlo pozitivan trend.