PRVO POLUGODIŠTE

Profitabilnost Atlantic Grupe nastavila rasti

21.07.2010 u 12:37

Bionic
Reading

Atlantic Grupa u prvom je polugodištu 2010. ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 1,073 milijardi kuna i neto dobit od 77,8 milijuna kuna. Navedeni je prihod 1,4 posto viši u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Bez jednokratnih utjecaja, neto dobit povećana je za 8,2 posto na 41,4 milijuna kuna, a dobit iz poslovanja prije amortizacije 2,6 posto viša nego godinu ranije i iznosi 89,5 milijuna kuna

Pozitivan utjecaj jednokratnih stavki najvećim se dijelom odnosi na dobit ostvarenu prodajom stare proizvodne lokacije Neve.

Nastavak rasta profitabilnosti Atlantic Grupe osigurale su divizija Sportska i aktivna prehrana koja bilježi povećanje profitabilnosti ubirući plodove procesa restrukturiranja iz prijašnjih godina i rasta prihoda od prodaje s robnom markom Multipower te divizija Pharma koja je ostvarila najsnažniji rast operativne dobiti od čak 70,2 posto.

'S obzirom na nastavak izrazito nepovoljnih makroekonomskih kretanja u Hrvatskoj, kao našem najvećem tržištu, možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima i rastom prihoda i profitabilnosti. Unatoč teškoj gospodarskoj situaciji, očekujemo da ćemo do kraja godine nastaviti s rastom poslovanja i time ostvariti poslovne rezultate najavljene početkom godine', naglašava u komentaru poslovnih rezultata Zoran Stanković, potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe za financije.

'Dodatnu stabilnost poslovanja omogućit će i nedavno objavljena akvizicija Droge Kolinske, završetak koje je predviđen za kraj godine, a gdje se otvara velik prostor za sinergije, uštede i racionalizacije u svim segmentima poslovanja. Atlantic Grupa ovom do sada najvećom akvizicijom postaje jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji s respektabilnim brojem vlastitih brendova, 4.300 zaposlenih i prihodima od četiri i pol milijarde kuna', navodi Stanković.

U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 55 posto, a međunarodna tržišta sa 45 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 2,7 puta, ostvaren u Italiji s preko 20 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 38 posto, Atlantic Farmacia sa 11 posto, a proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine osam posto prodaje.

Nakon završetka akvizicije Droge Kolinske, hrvatsko tržište u ukupnim rezultatima Atlantica sudjelovat će s oko 30 posto, a međunarodna tržišta sa oko 70 posto, pri čemu će tržište Srbije biti drugo, a tržište Slovenije treće najvažnije tržište u konsolidiranim prihodima dviju kompanija.