neće biti bešuman

Prvi električni Ferrari bit će skuplji od svega onog što sad Talijani proizvode

20.06.2024 u 22:04

Bionic
Reading

Prvi Ferrarijev električni automobil koštat će najmanje 500.000 eura, rekao je dobro upućeni izvor Reutersu. Vijest, koju Ferrari još nije potvrdio, dolazi u trenutku u kojem se luksuzni proizvođač automobila priprema za otvaranje nove proizvodne lokacije u Maranellu u sjevernoj Italiji

Nova tvornica, smještena u gradu u kojem je tvrtka započela s proizvodnjom automobila, mogla bi povećati kapacitet za trećinu. Procijenjena cijena za električni Ferrari znatno je iznad prosječne prodajne cijene ostalih vozila iz Ferrarijeve ponude, a koja je na početku ove godine iznosila oko 350.000 eura. Ova cijena ne uključuje dodatke koji obično povise osnovnu cijenu od 15 do 20 posto.

Za usporedbu, Porscheov manje ekskluzivan električni automobil Taycan može se kupiti za oko 100.000 eura. Međutim ekskluzivnost je srž Ferrarijeva brenda, s manje od 14.000 isporučenih automobila prošle godine. Povećanje proizvodnog kapaciteta stoga je hrabar potez, iako mnogi vjeruju da će visoke cijene omogućiti Ferrariju da zadrži svoj elitni status. Liste čekanja za neke modele trenutno su duže od dvije godine, a za mnoge je i samo mjesto na ovim listama statusni simbol.

Izvor također navodi da je drugi model električnog Ferrarija u ranoj fazi razvoja. Kompanija predviđa da će do 2026. godine oko 60 posto njezine ponude činiti električni ili hibridni automobili. Iako su oni općenito tihi, Ferrarijevi inženjeri razvijaju 'zvučne potpise' koji će oponašati zvukove poznatih motora s unutarnjim izgaranjem.

'Kada govorimo o luksuznim automobilima poput naših, govorimo o emociji koju smo u stanju prenijeti našem klijentu. Ne govorimo o funkcionalnim automobilima, kakva su druga električna vozila koja vidite na cesti', rekao je Ferrarijev izvršni direktor Benedetto Vigna. 'Iskreno, nemamo sumnje u to da možemo pružiti jedinstveno iskustvo našem klijentu jer možemo iskoristiti tehnologiju na jedinstven način. To je ono što naša tvrtka radi od samog početka.'

  • +27
Ferrari 499P Modificata Izvor: Promo fotografije / Autor: philipp rupprecht

U svom izvješću za prvo tromjesečje, objavljenom u svibnju, Ferrari je objavio porast prometa za 13 posto od siječnja do ožujka. To je potaknuto prodajom modela kao što je Daytona SP3 i većim prihodima od personaliziranih vozila. Isporuke su pale za 20 posto u regiji Kine, Hong Konga i Tajvana, iako ovo tržište čini samo oko 10 posto ukupne prodaje.

Ferrari nastavlja svoju misiju isporuke visokoučinkovitih luksuznih vozila u procesu elektrifikacije. Otvaranje nove proizvodne lokacije u Maranellu značajan je korak u ovom prijelazu, omogućujući povećanje kapaciteta i pripremu za novu eru električnih vozila, čime tvrtka nastoji zadržati svoj prestiž i ekskluzivnost unatoč promjenama u automobilskom sektoru.