uredi zjape prazni

Radnici u ovom gradu ne žele u urede, a jedan je razlog najvažniji

04.09.2024 u 08:06

Bionic
Reading

Izvješće je pokazalo da se radnici u Londonu sporije vraćaju u ured od onih u drugim svjetskim gradovima poput Pariza i New Yorka

Prema istraživanju kojeg je izvršio istraživački centar Centre for Cities, anketirao je zaposlenike i poslodavce u šest velikih gradova i utvrdio da radnici u središtu Londona u prosjeku provode 2.7 dana tjedno u uredu, u odnosu na prošlu godinu kada je ova brojka ipak bila nešto veća, prenosi TheGuardian.

Ta je brojka manja od one u Parizu u kojem Parižani 3.5 tjedno posjećuju urede, dok radnici u Singapuru u urede odolaze 3.2 dana u tjednu, a radnici u središnjoj poslovnoj četvrti New Yorka provode 3.1 dana u uredu.

Radnici u Ujedinjenom Kraljevstvu mogli bi dobiti pravo zahtijevati četverodnevni radni tjedan.

Rezultati o Londonu slični su onima u Torontu, gdje je prosječna posjećenost ureda 2.7 dana u tjednu, i Sydneyu, gdje je ta brojka bila 2.8 dana.

Petkom je pustoš u uredima diljem Londona koji je također i jedini grad u kojem mlađi radnici dolaze u ured češće od svojih starijih kolega. Mlađi zaposlenici u svojim 20-ima provedu svoje radno vrijeme u uredu u prosjeku tri dana tjedno, dok su oni stariji od 35 dva i pol dana u uredu.

Putni troškovi su velika prepreka

Velika većina zaposlenika nije dobro prometno povezana sa svojim radnim mjestom pa je petkom u uredima Londona grad duhova u odnosu na ostale gradove koji se pojavljuju u istraživanju.

London
  • London
  • London
  • London
  • London
  • London
    +11
London Izvor: Pixsell / Autor: Igor Kralj

Putni troškovi veća su prepreka za rad u uredu u Londonu nego u bilo kojem drugom gradu. Preporučeno je da 'Transport for London' treba razraditi bolji prometni plan i program za petak poslijepodne nakon gradske prometne špice kako bi se smanjili putni troškovi.

U ožujku je prometna uprava Londona pokrenula tromjesečno probno korištenje cijena karata izvan špice koja je trajala cijeli dan i to svaki petak, a uključivala je i podzemnu željeznicu.

Pokrivanje putnih troškva kao moguće rješenje

Stavovi londonskih zaposlenika sugeriraju da malo njih jednostavno ne voli biti u uredu, a tvrtke s proračunom za 'povlastice' ili preuređenje da bi privukle svoje radnike nazad u urede trebale bi razmisliti o ulaganju novca na pokrivanje putnih troškova svojim zaposlenicima.

Thinktank je pozvao vladu i gradonačelnika Londona da nastave raditi s tvrtkama u središtu glavnog grada kako bi postavili veća očekivanja i povisli standarde kroz kampanju sličnu onoj 'Let's Do London'.

Prema istraživanju, manje od jednog od deset zaposlenika u Londonu tražilo bi novi posao ako bi se od njih zahtjevalo da više vremena provode u uredu, a zasebno istraživanje u lipnju koje je provela International Workplace Group pokazalo je da hibridni način rada čini zaposlenike sretnijim, zdravijim i produktivnijim.