najbolji projekt

Real Grupa nositelj projekta koji je pobijedio na natječaju za štand koji će predstavljati Hrvatsku na EXPO-u 2020

31.07.2019 u 11:20

Bionic
Reading

Završio je natječaj Hrvatske turističke zajednice za izradu najboljeg idejnog rješenja za hrvatski paviljon na izložbi EXPO 2020 koja će se održati u Dubaiju. Pobijedio je projekt koji su iznijele tvrtke Real grupa Krešimira Prosolija, Architect Ante Vrbana te tvrtka Morium Biance Matković, nekadašnje bliske suradnice bivšeg premijera Ive Sanadera

Natječaj je prvotno objavljen u prosincu prošle godine, a Nacionalni odbor za EXPO 2020 Dubai, na čijem je čelu nacionalni povjerenik Hrvatske za Svjetsku izložbu Gari Cappelli, ministar turizma, donio je na sjednici 29. svibnja 2019. odluku o odabiru idejnog rješenja.

Drugoplasirano rješenje, po mišljenju Nacionalnog odbora, prijedlog je zajednice ponuditelja: Studio Putinja, Alphera, Visualia, Ližnjan, Eltor, CTBA Contracting, Dubai UAE i Prosperitas gradnja, dok je trećerangirano rješenje prijedlog zajednice ponuditelja: Randić i suradnici, AVC te Studio Conex kao podugovaratelj.

Hrvatski paviljon na svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju bit će postavljen tijekom trajanja svjetske izložbe, od 20. listopada 2020. do 10. travnja 2021.

Nastup Republike Hrvatske na EXPO-u 2020 kao najvećem globalnom, nekomercijalnom događaju od velikog gospodarskog i kulturnog značenja pruža mogućnost pristupa tržištima Afrike, Azije, Europe, Amerike, odnosno pristup tržištima s ukupno 3,2 milijarde potrošača.

Hrvatski štand za Dubai EXPO 2020
  • Hrvatski štand za Dubai EXPO 2020
  • Hrvatski štand za Dubai EXPO 2020
Hrvatski štand za Dubai EXPO 2020 Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HTZ

'Vlada je prepoznala potencijal i važnost svjetske izložbe EXPO te jednoglasno dala zeleno svjetlo za sudjelovanje Hrvatske na predstojećoj izložbi. Tema EXPO-a 2020 je Povezivanje umova, stvaranje budućnosti (Connecting Minds, Creating the Future), a paviljon za hrvatsko predstavljanje nalazit će se unutar tematskog parka Mobilnost, dok će tema hrvatskog paviljona biti Mobilnost uma (Mobility of the Mind).

Kroz ovu temu Hrvatska će se moći predstaviti kao zemlja inovativnih projekata, ideja, izuma i kreativnih pojedinaca koji su zbog želje za izazovima i otvorenosti prema novome, ponekad uz malo resursa, postigli svjetsku prepoznatljivost', priopćeno je iz HTZ-a.