Wiener osiguranje VIG osvojilo je prvu nagradu na razini cijele matične kuće Vienna Insurance Group za svoj društveno odgovorni projekt (O)siguran online i financijsku naknadu za nastavak projekta u 2019. godini
Wiener osiguranje VIG i u 2018. godini ostvarilo je snažan rast te se pozicioniralo na 4. mjesto liste vodećih društava na hrvatskom tržištu osiguranja po premijskom prihodu, a što je i značajno pridonijelo rastu cjelokupnog tržišta.
Posljednjeg dana prošle godine Wiener osiguranje, kako su priopćili iz ove osiguravajuće kompanije, zabilježilo je zaračunatu bruto premiju od 891,5 milijuna kuna ostvarivši time ukupan plan premija i ostvarenu planiranu dobit u iznosu od 59,4 milijuna kuna prije poreza, a što je povećanje od 11% u odnosu na prošlu godinu. Navedeni premijski rezultati potvrđuju značajan rast od 15% u odnosu na 2017. godinu, kao i ostvareni udio na hrvatskom tržištu od 9,1 posto.
'Ponosni smo na odlične poslovne rezultate u godini iza nas, kako Društva u Hrvatskoj, tako i cijele Vienna Insurance Group čiji rezultati su premašili i vlastita predviđanja. S obzirom da smo pri kraju prvog kvartala 2019. izrazito smo usmjereni na ostvarivanje još boljih rezultata u tekućoj godini s tendencijom još snažnijeg pozicioniranja na tržištu. Navedeni rast relevantan je pokazatelj stabilnosti poslovanja Društva, ali i potvrde pozicije Wiener osiguranja VIG kao stabilnog i pouzdanog partnera', rekla je Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG.
U segmentu neživotnih osiguranja Wiener osiguranje ostvarilo je rast premije od 10,9% u odnosu na prethodnu godinu. Na navedeno je utjecao izuzetan rast u osiguranju imovine i dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja od oko 40%. Time je na nivou poslovne godine ostvaren cilj koji se odnosi na rast u ciljanim vrstama osiguranja što i dalje ostaje apsolutni prioritet Wiener osiguranja. U segmentu životnih osiguranja Društvo je ostvarilo još snažniji rast od 17,8% i u tom je području trenutno drugi osiguratelj na hrvatskom tržištu.
U ovoj godini Wiener osiguranje VIG nastavit će s politikom razvoja različitih kanala distribucije pri čemu će ciljevi biti usmjereni na dodatno osnaživanje interne prodajne mreže, kao i uspješne poslovne suradnje s vanjskim partnerima, brokerima, agencijama i strateškim partnerom Erste bankom.
Matična kuća, Vienna Insurance Group također bilježi vrhunske rezultate premija i dobit u 2018. godini prema preliminarnim rezultatima, a što je rezultiralo predloženim povećanjem dividenda za 2018., ali i predviđene dobiti za 2020. godinu.
'Povećanje premije na oko 9,7 milijarde eura (gotovo +3 posto), dobit (prije oporezivanja) porasla je na približno 485 milijuna eura (gotovo +10 posto), kombinirana kvota značajno je poboljšana na 96,0 posto (-0,7 postotnih bodova). Trenutačno se provodi više od 150 projekata digitalizacije u raznim područjima unutar Grupe, u prosjeku se ulaže 50 milijuna eura godišnje u digitalizaciju, što iznosi ukupno 200 milijuna eura kao dio programa Agenda 2020.', istaknuo je Peter Höfinger, član Upravnog odbora Vienna Insurance Group i predsjednik nadzornog odbora Wiener osiguranja VIG.
Kao jedno od vodećih osiguratelja na hrvatskom tržištu Wiener osiguranje VIG prepoznalo je važnost svog utjecaja na društvo, okoliš i gospodarstvo, a što je na razini Grupe (VIG) prepoznato i nagrađeno prvim mjestom te zlatnom Günter Geyer nagradom. Günter Geyer nagrada dodjeljuje se od 2012. godine unutar Vienna Insurance Grupe i to društvima koja su zabilježila izniman društveni angažman kroz projekte koje provode. Nagradu dodjeljuje i sponzorira Wiener Städtische Versicherungsverein, glavni dioničar tvrtke VIG. Wiener osiguranje nagrađeno je za projekt (O)siguran online koji se provodi od 2017. godine s ciljem prevencije online nasilja među djecom.
'Veliko je priznanje dobiti prvo mjesto za društveno odgovorno poslovanje u konkurenciji od oko 50 društava u 25 zemalja. Zaista smo ponosni što je naš rad kroz projekt (O)siguran online prepoznat te financijski nagrađen u iznosu od 50.000 eura koje ćemo uložiti u daljnji razvoj projekta te edukaciju roditelja o važnosti zaštite naše djece na internetu. Ponosan sam što mogu reći da je ovo jedan od brojnih projekta koje podržavamo, samo neki od najistaknutijih su nacionalna akcija pošumljavanja „Boranka“ u 2018. te suradnja s udrugom CRVENI NOSOVI klaunovidoktori', kaže Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja VIG.