molili ga za pomoć

Reper Snoop Dogg reklamira i ulaže u švedsku tvrtku za online plaćanja

18.01.2019 u 09:17

Bionic
Reading

Švedska tvrtka za on-line plaćanje Klarna obratila se američkom reperu Snoop Doggu za pomoć u promociji njihove usluge plaćanja preko interneta, a američki je reper, čije je pravo ime Calvin Broadus, čak i uložio svoj kapital u tu kompaniju

Snoop Dogg je bolje poznat u glazbenoj industriji, no taj reper sada je odlučio stati iza jedne fintech kompanije.

Klarna je objavila da američki reper ulaže u njihovo poslovanje te će ga promovirati u sklopu nove marketinške kampanje. Poznata po svojem sloganu „Smoooth Payments“ (Glatke isplate), Klarna je u marketinškoj kampanji 47-godišnjeg repera nazvala „Smoooth Doggom“.

"Tražio sam mogućnost da portfelj svojih ulaganja u tehnologije proširim prema Europi, i nakon što sam se uvjerio kako Klarna posluje i pritom izaziva status quo, bio je to spoj 'kao s neba'", rekao je u četvrtak Snoop Dogg i dodao da je uzbuđen zbog partnerstva.

Klarna je osnovana 2005. godine i pruža usluge plaćanja klijentima i trgovcima. Ima 60 milijuna privatnih korisnika i 100.000 trgovaca koji koriste ovu platformu, u ukupno 14 zemalja.

Slične usluge nude europski Adyen, te američki tehnološki giganti poput PayPala i Squara. Licencu švedskog regulatora Klarna je za to poslovanje dobila u 2017. godini.

„Snoop nije samo reperska legenda, već i uspješni poslovni čovjek, s iskrenim zanimanjem za tehnologije, trgovinu i prodaju putem interneta“, naveo je u priopćenju izvršni direktor Klarne Sebastian Siemiatkowski i ocijenio da je reperovo razumijevanje ponašanja potrošača veliko, a izvrstan je u poznavanju brendiranja i marketinga.

Kompaniju su ulagači u 2015. procijenili na 2,25 milijarde dolara, što joj je osiguralo poziciju među najvećim financijsko-tehnološkim „jednorozima“, privatnim kompanijama kojima se vrijednost penje iznad milijarde dolara. Među značajnijim dioničarima Klarne su i H&M te Visa.