Tvrtka 'Rimac automobili' poduzetnika Mate Rimca otvorila je svoj razvojni centar u Splitu, drugi u Hrvatskoj nakon Osijeka. U startu je zaposleno jedanaest inženjera, do kraja godine njihov broj povećat će se na trideset, a u bliskoj perspektivni na pedesetak. Rimac je najavio da u roku od dvije do tri godine u Splitu namjerava imati oko stotinu zaposlenih, te da će tvrtka za oko dvije godine preseliti u budući Tehnološki centar Dračevac
'U Splitu ćemo razvijati softverska rješenja za električne automobile, i za nas vlastiti sustav i za partnere, odnosno stvorit ćemo centar kompetencija koji će jedini razvijati određenu vrstu softvera', kazao je Rimac na otvaranju.
'Širimo se velikom brzinom i samo ove godine u Zagrebu smo zaposlili oko 140 ljudi, no želimo stvoriti snažne razvojne uvjete u svim dijelovima Hrvatske. Da, razgovarali smo sa splitskom gradskom upravom i zainteresirani smo biti partneri u razvoju Tehnološkog parka. Za tvrtke ovog profila važno je da djeluju zajedno i razmjenjuju iskustva, ne samo zbog njih nego i zbog rasta cijelog eko-sustava', dodao je Rimac.
Potvrdio je da će zajedno sa Splitskim sveučilištem sudjelovati u radu poduzetničkog inkubatora za visoke tehnologije jer je iskustvo u nekim slučajevima važnije i od kapitala, te da će nastojati pomoći drugim poduzetnicima 'da na svojoj koži ne ponove greške koje je sam napravio'.
'U Splitu imamo nevjerojatno dobar odaziv stručnjaka, postoji dobro sveučilište i niz drugih tvrtki, pa ovaj grad ima jako puno potencijala za pretvaranje u snažan centar visokotehnološke industrije. Ključna je suradnja s fakultetima kako bi mladim ljudima konkretno pokazali što se radi i kako funkcionira industrija. Mi sa svoje strane ne možemo učiniti sve, ali radimo koliko stignemo', kazao je Rimac.
Nakon što je ovog tjedna potvrđeno da se na zagrebačkim ulicama nalaze automobili kojima razvija autonomni vozni sustav, potvrdio je da njegova tvrtka kreće u tom smjeru.
'Autoindustija će se u iduća dva desetljeća mijenjati više nego u cijelo zadnje stoljeće, okrenut će se naglavačke. Kao što smo bili dio promjene s benzinskog na električni pogon, tako sudjelujemo i u promjeni načina korištenja automobila i razvijamo sustave koji odgovaraju novom modelu transporta. Nećemo razvijati sve njegove funkcionalnosti poput Googlea ili Ubera, odnosno 'robo-taksije' koji voze od točke A do točke B, jer se na tome rade tisuće inženjera uz ulaganja u milijardama dolara, nego radimo na specifičnim slučajevima. Recimo, za sportske automobile. Razvijamo sustav koji će spojiti naizgled nespojivo, poput sportskih vozila i autonomne vožnje', najavio je Rimac.