Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2009. godine ostvarila 1,07 milijardi kuna ukupnih prihoda, što predstavlja rast od 11,9 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Dobit iz poslovanja povećana je za 28,6 posto, na 76,9 milijuna kuna, dok je neto dobit iznosila 41,6 milijuna kuna (+49,8 posto)
Dio rasta dobiti u prvom polugodištu pripisuje se jednokratnoj dobiti u iznosu od 9,9 milijuna kuna, ostvarenoj pri otkupu dijela manjinskog udjela u Cedeviti d.o.o. od njemačke razvojne banke DEG, dok je organski rast dobiti iz poslovanja iznosio 12,1 posto.
Ostvareni rast prodaje temelji se uvelike na lansiranju novih proizvoda, među kojima se kao najznačajniji ističe Cedevita GO!, na novim distribucijskim ugovorima sklopljenima u prvoj polovici godine (s Nestleom u kanalu HoReCa i s Karolinom) te na otvaranju novih ljekarni i specijaliziranih trgovina za promet bezreceptnim lijekovima (partnerstvo s najvećim nacionalnim maloprodajnim lancem Konzumom).
'Unatoč nepovoljnim makroekonomskim uvjetima, Atlantic Grupa je u proteklom razdoblju zahvaljujući novim proizvodima i distribucijskim ugovorima, ali i kontinuiranom unapređenju poslovnih procesa, optimiziranju proizvodnog portfelja te korištenju sinergija među divizijama, ostvarila snažan rast. Na ovim osnovama, te pronalazeći novi prostor za organski rast kao i za rast kroz akvizicije brendova i kompanija u okviru naših postojećih djelatnosti, i u drugom polugodištu očekujemo nastavak pozitivnog trenda i ostvarenje rezultata najavljenih početkom godine', komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Geografska struktura prodaje nije se mijenjala u odnosu na isto razdoblje prošle godine te u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe hrvatsko tržište sudjeluje sa 62 posto, a međunarodna tržišta sa 38 posto. Njemačka ostaje najveće inozemno tržište, dok su najveći rast prodaje ostvarila tržišta Srbije sa 22,1 posto i Slovenije sa 23,3 posto. Na slovenskom tržištu značajan rast očekuje se u drugoj polovici godine, temeljem preuzimanja distribucije Ferrerova asortimana početkom kolovoza.
U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe vlastite robne marke sudjeluju sa 45 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sa 38 posto, Atlantic Farmacia sa 11 posto, dok proizvodi koje kompanija proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine šest posto prodaje.
Vezano uz poslovanje u 2008. godini, prema odluci Glavne skupštine u lipnju ove godine isplaćena je dividenda u ukupnom iznosu od 25 posto prošlogodišnje konsolidirane neto dobiti, što je iznosilo sedam kuna po dionici.