Turistička organizacija Srbije ove godine je u Hrvatskoj krenula s dosad najjačom kampanjom za svoja skijališta, što se može vidjeti prema plakatima koji su osvanuli u našim gradovima, a na kojima se reklamiraju destinacije Kopaonik, Stara Planina i Zlatibor
'Turistička organizacija Srbije prisutna je pet godina na hrvatskom tržištu. Ove godine krenuli smo s intenzivnijom kampanjom: uz dovođenje medija i organizatora putovanja iz Hrvatske u Srbiju, sudjelujemo na Sajmu turizma u Zagrebu, ali se i oglašavamo reklamnim panoima i u turističkim časopisima te organiziramo susrete predstavnika turističke i hotelske industrije Srbije s predstavnicima turističkih agencija iz Hrvatske', pojasnili su za tportal u Turističkoj organizaciji Srbije.
Samo ove godine su, kažu, na promociju turizma na našem tržištu potrošili oko 30 tisuća eura.
Od siječnja do rujna u Srbiji je boravilo 43.143 turista iz Hrvatske, 20 posto više u odnosu na isti period 2013. U navedenom periodu ostvareno je 81.393 noćenja, odnosno 17 posto više u odnosu na lani.
'U prvih devet mjeseci ove godine, mjereno brojem noćenja, hrvatski turisti našli su se na petom mjestu. Najviše posjećuju gradske centre – Beograd i Novi Sad, toplice i planinska mjesta, kao i manifestacije Exit i Sabor trubača u Guči. Preko turističkih agencija organizirano uglavnom dolaze u Vojvodinu, a s obzirom da je pojačana kampanja krenula ove godine, rezultate tek očekujemo', kažu nam u Beogradu.
Na naše pitanje čime misle namamiti hrvatske skijaše, tradicionalno okrenute Italiji, Sloveniji i Austriji, ističu kako njihovi planinski centri pored skijanja, tokom ljetne i zimske sezone, nude i mnoge druge sadržaje, pristupačne cijene ski passa, kao i konkurentne cijene u izvanpansionskoj potrošnji.
'Suvremeni turist u stalnoj je potrazi za novim destinacijama i uzbudljivim doživljajima. Ono po čemu se Kopaonik razlikuje od ostalih ski centara je to da se smještajni kapaciteti i prateća turistička infrastruktura nalaze neposredno pored ski staze. Zahvaljujući sustavu za umjetno osnježivanje, skijaška sezona na Kopaoniku može trajati i 150 dana, od početka prosinca do polovice svibnja', kažu u Turističkoj organizaciji Srbije.
'Turisti iz Hrvatske sve više posjećuju Srbiju i pokazuju velik interes. U planinskim centrima Srbije u prvih devet mjeseci boravilo je više od dvije tisuće turista iz Hrvatske te su ostvarili preko pet tisuća noćenja. Ove zimske sezone očekujemo ih u znatno većem broju. Ti podaci nas ohrabruju da pojačamo promotivne aktivnosti i u sljedećoj godini te time doprinesemo privlačenju još većeg broja turista', kažu.
Inače, samo ove godine srpska turistička zajednica započela je suradnju s oko 20 hrvatskih turističkih agencija