Za brži i uspješniji oporavak industrije putovanja i više turista u 2022. s britanskog tržišta važna je suradnja touroperatora i destinacija, održiv razvoj turizma te pojačani marketinški i promotivni projekti, poručio je u utorak sa Svjetske turističke burze-WTM u Londonu direktor HTZ-a Kristjan Staničić
Uz promotivne aktivnosti koje provodi sam HTZ, u daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i sigurne turističke destinacije vrlo važnu ulogu imaju i strateški partneri na inozemnim tržištima, navodi se u priopćenju iz HTZ-a.
"Ako iduće godine želimo iskoristiti sve potencijale koje Hrvatska ima na britanskom, ali i drugim emitivnim tržištima, još više aktivnosti moramo usmjeriti na ciljanu komunikaciju i informiranje ključnih javnosti te postizanje povoljne i stabilne epidemiološke situacije", naveo je Staničić.
Istaknuo je i da će ubuduće sve popularnije i traženije biti one destinacije koje će se profilirati kao sigurne, dobro organizirane i održive.
Takve izjave dolaze nakon sastanaka s britanskim partnerima u sklopu drugog dana burze WTM, gdje su se Staničić i direktorica HTZ-ovog predstavništva u Londonu Darija Reić sastali i razgovarali o suradnji za 2022. s predstavnicima britanske udruge putničkih agencija i touroperatora ABTA.
Sastanke su održali i s predstavnicima Euronewsa, europskog kanala vijesti koji se emitira u više od160 zemalja, Lonely Planeta, globalne putničke platforme koju mjesečno posjeti više od 11 milijuna korisnika te Discoverya, kompanije koja u Europi upravlja kanalima Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery, Discovery HD, Animal Planet HD, Eurosport i dr.
Sajam/burza WTM održava se ove godine 'hibridno', od 1. do 3. studenoga uživo u Londonu, a nakon toga 8. i 9. studenog virtualno, na online platformi sajma. Hrvatsku turističku ponudu uz HTZ na sajmu uživo predstavlja i 16 suizlagača-turističkih tvrtki, zajednica i drugi iz Hrvatske.