Anita Boltužić Kučić, članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare, imenovana je na poziciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu, priopćeno je iz Zagrebačke pivovare
Boltužić Kučić na novu je funkciju došla s pozicije direktorice svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima te će kao potpredsjednica Komercijalnog sektora odgovarati direktno predsjedniku uprave Molson Coorsa za Europu (koji je vlasnik Zagrebačke pivovare).
U povodu novog imenovanja, Anita Boltužić Kučić je istaknula: 'Velika mi je čast preuzeti novu funkciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu. Bit će mi veliko zadovoljstvo i profesionalni izazov preuzeti odgovornost za kontinuirano unaprjeđenje komercijalne strategije te provođenje praksi izvrsnosti u komercijalnom poslovanju kako bi naši brendovi postali prvi izbor potrošača i kupaca na europskim tržištima.'
Tako će na novoj poziciji Anita Boltužić Kučić usko surađivati s globalnim timom za potrošače i kupce Molson Coorsa s ciljem uspješnog implementiranja programa izvrsnosti na europskim tržištima jedne od vodećih pivarskih industrija u svijetu.
S generalnim i izvršnim direktorima ostalih europskih zemalja bit će odgovorna za dugoročan razvoj vizije i strategije cjelokupnog portfelja Molson Coorsovih brendova što je u skladu s razvojnom strategijom na globalnoj razini.
Uz navedena zaduženja, na novoj će funkciji voditi brigu i o cjelokupnoj marketinškoj zajednici vodeći se najboljim primjerima iz prakse te će pritom usko surađivati s marketinškim direktorima svih zemalja u kojima kompanija posluje. Također će biti odgovorna za razvoj strategije inovacija Molson Coorsa na europskom tržištu u skladu s brendovima kompanije na globalnoj razini.
Uspješna karijera Anite Boltužić Kučić strelovito se razvijala do najnovijeg imenovanja na poziciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu.
Timu Zagrebačke pivovare priključila se 2002. kao mlađa brend menadžerica, a već iduće godine promovirana je na poziciju brend menadžerice, dok 2006. postaje marketing menadžerica za domaće brendove.
Direktoricom marketinga Zagrebačke pivovare imenovana je 2008., a članicom Nadzornog odbora u srpnju 2013. kad je imenovana i direktoricom svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima.