Stručni žiri sastavljen od poznatih turističkih stručnjaka, predstavnika državnih institucija i udruga poduzetnika te drugih poznavatelja domaće turističke ponude, početkom listopada odabrat će najbolje male poduzetnike u turizmu, a sve u sklopu novog projekta Zagrebačke banke #prviput.
Na ovaj projekt mogu se prijaviti mali poduzetnici s originalnom turističkom ponudom i na taj način osvojiti besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju.
Prijave traje do 30. rujna, a najbolje će odabrati: Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Kristina Mamić (HTZ), Ivana Crnić (Ministarstvo turizma i sporta), Iva Kaligarić (Señor), Goran Jović (fotograf), Sanja Čižmar (505 Savjetovanje), Iva Mihalić Krčmar (Putoholičari), Hrvoje Bujas (Glas poduzetnika) i David Skoko (chef).
Projekt #prviput jedinstvena je prilika koja omogućuje malim poduzetnicima da za njih čuje cijela Hrvatska.
“Pozivamo sve vlasnike ugostiteljskih obrta, obiteljskih hotela, seoskih gospodarstava i druge koji se bave turizmom, a koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske da se prijave na natječaj putem weba: prviput.hr. Stručni žiri odabrat će 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima. U veoma izazovnoj godini za čitavo gospodarstvo, ovakva vrsta podrške posebno je važna i pomaže održivosti domaćeg turizma”, poručila je Iva Barbarić, direktorica marketinga Zagrebačke banke.
Osim toga, kroz projekt #prviput kreirat će se i posebna online platforma prviput.hr zamišljena kao jedinstveno mjesto s informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske. Zahvaljujući njoj, domaći gosti će na jednome mjestu imati objedinjene informacije o zanimljivim lokacijama, uslugama i turističkim proizvodima što će im uvelike olakšati planiranje putovanja i otkrivanje čari Hrvatske.
“Ovako kreativno osmišljen i optimalno fokusiran projekt se u turizmu Hrvatske javlja po prvi put. On je značajan zbog tri dimenzije: inovativan je u pristupu i socijalno je odgovoran budući da pruža konkretnu podršku najosjetljivijem segmentu našeg turističkog sektora - malim poduzetnicima, te potiče otkrivanje novih destinacija u Hrvatskoj koje u novo-normalnim uvjetima turisti upravo i najviše traže. Izuzetno mi je drago da mogu biti dio tima ovog kreativnog projekta”, rekla je Sanja Čižmar, turistička konzultantica i direktorica tvrtke 505 savjetovanje.
Hrvatska obiluje prekrasnim i svjetski poznatim turističkim destinacijama, a ovaj projekt u prvi plan stavit će još uvijek skrivene bisere hrvatske turističke ponude, poručuje Kristina Mamić, direktorica Sektora za poslovne komunikacije HTZ-a koji je i partner projekta.
“Pred nama su jesen i zima, razdoblje posezone, kada su nam u fokusu kraća vikend putovanja te sam sigurna da će prijavljeni kandidati oduševiti svojom zanimljivom turističkom ponudom i mnogima od nas dati inspiraciju i motivaciju za višednevne izlete. Hrvatska se može pohvaliti ljudima koji doista žive turizam i svoju turističku priču što će ovaj projekt, sigurna sam, i potvrditi te još jednom dokazati da najkreativniji turistički djelatnici žive u jednoj od vodećih turističkih zemalja Mediterana, a to je svakako Lijepa naša”, istaknula je Kristina Mamić.
Uz brojne pitoreskne destinacije, bogatu kulturnu i povijesnu baštinu, Hrvatska ima bogatu i raznoliku gastronomsku ponudu. Najbolje to zna poznati chef David Skoko koji ističe da je Hrvatska puno više od samog sunca i mora u ljetnim mjesecima.
“Ako smo već usmjerili toliko energije u razvoj turizma pokažimo se u najboljem svjetlu, pokažimo koliko pozitivne osobne emocije i jedinstvenih iskustva možemo ponuditi našim gostima. Projekt #prviput pruža svim mikro i malim poduzetnicima u turizmu mogućnost da predstave široj publici svoju specifičnost i osobnu ponudu. Prava Hrvatska je u svoj svojoj ljepoti zapravo puna još neotkrivenih bisera koji svojom ljepotom, osobnošću i posebnošću mogu biti okidač cjelogodišnje turističke ponude”, kazao je Skoko.
U prvom valu ove velike nacionalne kampanje Zaba će promovirati mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i sljedeće godine, kako bi se dao dodatni poticaj turizmu uoči nove sezone.