Maloprodajni lanac s najvećim brojem prodavaonica u Hrvatskoj otvaranjem prodavaonice u Novskoj širi svoju mrežu i na slavonsko tržište
Studenac, vodeći maloprodajni lanac prema broju prodavaonica u Hrvatskoj, potkraj srpnja otvorio je vrata svoje prve prodavaonice u Slavoniji. Za lokaciju prve slavonske trgovine odabrao je upravo 'vrata Slavonije', Novsku, na adresi Ulica kralja Tomislava 42. Suvremena prodavaonica Studenac svojim je asortimanom prilagođena potrebama i željama lokalne sredine, a odsada će i građani Novske moći svoju kupnju obavljati u susjedu-trgovini u kojoj mogu pronaći i sitno i bitno.
Važnost nove prodavaonice i dodatne opskrbe za Novsku i okolicu potvrđuje što se otvaranju pridružila i Marija Kušmiš, gradonačelnica Novske.
Nakon Novske, Studenac planira otvaranje prodavaonica i u drugim krajevima Slavonije, počevši s Pleternicom. Osim nove kvalitetne ponude za kupce, dolazak Studenca na područje Slavonije kreira i nova radna mjesta te i tako pridonosi slavonskom gospodarstvu.
Programi vrijednosti u vrijeme inflacije
Uz izvrsnost u odnosima s kupcima, dugogodišnjem i sustavnom radu na kvaliteti ponude i širenju asortimana prema afinitetu lokalne zajednice, Studenac nudi izvrstan omjer cijene i kvalitete za svoje kupce, navode iz tog maloprodajnog lanca. Posebno u današnje vrijeme inflacije, kupcima nude dodatne pogodnosti i uštede, osobito putem programa vjernosti mobilne aplikacije Moj Studenac i Cool kartice. Tako primjerice korisnici aplikacije prikupljene bodove mogu razmijeniti za omiljene proizvode ili za popust od deset posto na ukupnu košaricu, a tijekom kolovoza ostvaruju 7 % popusta na svaku kupnju. Briga za kupca i njegovo zadovoljstvo u cjelokupnom procesu kupnje jedan je od temeljnih poslovnih načela Studenca.
Od strateški važne 2018. godine Studenac snažno raste i razvija se te je danas jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj s više od 1000 prodavaonica i više od 5500 zaposlenika. Kompanija nastavlja s poslovnom strategijom rasta kako uvođenjem novih inovativnih projekata i aktivnosti, tako i unaprjeđivanjem postojećih, s ciljem da do kraja godine dosegnu pro forma prihode od 500 milijuna eura i uđu u top šest maloprodajnih lanaca.
'Osluškujući potrebe kupaca i zahtjeve dinamičnog i izazovnog tržišta, Studenac se pozicionirao kao najbolji izbor u svakom susjedstvu koji nudi i sitno i bitno što je kupcu potrebno uz ugodno iskustvo kupnje', zaključuju iz tog trgovačkog lanca.