Jedinstvenim projektom i suradnjom EFZG-a, stručnjaka iz prakse i kazališta Luda kuća do digitalnih rješenja za osiguravanje rasta i bržeg oporavka u „novom normalnom“
Prema podacima Eurostata (2020) kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa je, uz turizam i ugostiteljstvo, posebno snažno pogodila kulturni i kreativni sektor koji uvelike ovise o prisustvu i direktnoj interakciji s publikom. Navedeno je značajno utjecalo na promjene u poslovanju, a ponajviše u pristupu marketingu i komunikaciji s potrošačima. “Iako se u vrijeme krize većina organizacija prirodno okreće prema štednji, to je ujedno i jedna od najvećih pogreška koja se može napraviti, posebno u kontekstu ulaganja u marketing i komunikaciju, obzirom da to značajno usporava izlazak iz krize i oporavak. Stoga smo posebno ponosni na suradnju koju smo ostvarili s kazalištem Luda kuća s ciljem razvoja cjelovite strategije digitalnog marketinga.” – istaknula je Morana Fudurić, docentica na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu – Zagreb i voditeljica studija za program i marketinšku komunikaciju.
Naime, kazalište Luda kuća ovu je pandemiju i krizu iskoristilo kao priliku za rast te sklopilo partnerstvo s Ekonomskim fakultetom – Zagreb na specijalističkom diplomskom stručnom studiju Digitalni marketing. Tijekom dva semestra, studenti tako imaju priliku steći dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijenta - nezavisno hrvatsko kazalište Luda kuća – te prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga. Tijekom navedenog procesa studenti su samostalno proveli istraživanje tržišta u digitalnom okruženju u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta Ipsos temeljem kojeg su odredili demografsku sliku korisnika, identificirali motive za posjećivanje kazališta, utvrdili kriterije za odabir i posjet kazalištu kao i (ne)sklonost korisnika konzumaciji online kazališnih predstava te utvrdili strukturu korisnika digitalnih medija Lude kuće. Sve ove aktivnosti bile su uvertira u konkretne prijedloge strategije komunikacije i digitalnog oglašavanja na društvenim medijima, marketinga na internetskim pretraživačima te unapređenja korisničkog iskustva.
Posebnost ovog projekta i suradnje jest i visok stupanj uključenosti i podrške koju studenti imaju od strane profesora s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta – Zagreb, ali i stručnjaka iz prakse. Naime, studente kroz sve faze projekta osim profesora, vode i savjetuju i vanjski suradnici koji dolazeredom iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija kao što su Degordian, Saatchi & Saatchi, Martian & Machine, Resonate, Bornfight i T-Hrvatski Telekom, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente, ali i visoka kvaliteta rješenja za Ludu kuću kao klijenta. Osim praktičnog znanja koje će studenti steći ovim projektom, kvalitetu projekta prepoznala je i Zagrebačka banka, dugogodišnji partner Lude kuće, koja je najboljim studentskim grupama osigurala i financijske nagrade..
Rene Bitorajac, direktor i umjetnički voditelj kazališta Luda kuća izjavio je da je jako zadovoljan rezultatima i trudom koji su studenti, profesori i vanjski suradnici studija Digitalni marketing uložili u ovaj projekt. „Ovo je za nas vrlo izazovna godina u nekoliko različitih segmenata, te na sve te izazove nastojimo odgovoriti na najbolji mogući način, a da si pritom osiguramo budućnost i daljnji rast kada se, napokon, vratimo u normalu. Nakon gotovo tri mjeseca pauze, veseli nas povratak na daske koje život znače i našoj publici koju volimo zabavljati i uveseljavati našim predstavama“ – istaknuo je Rene.
„Kod oblikovanja programa stručnog studija Digitalni marketing na Ekonomskom fakultetu, odlučili smo vrlo konkretno povezati teoriju i praksu tijekom studiranja. Ovaj sveobuhvatni projekt, koji uzima u obzir i specifično vrijeme u kojem živimo i radimo, pomoći će studentima da se prilikom svojih prvih iskustava u praksi digitalnog marketinga znaju nositi sa svim izazovima.“, izjavio je Vatroslav Škare, izvanredni profesor i voditelj studija za program i suradnju s gospodarstvom.