Dani komunikacija, središnji nacionalni festival oglašavanja otvara se sutra u Rovinju u hotelu Lone gdje se očekuje više od 1500 sudionika iz Hrvatske i regije. U tri festivalska dana izmjenjivat će se najkvalitetniji konferencijski program do sada posvećen kreativnosti kao pokretačkoj snazi industrije i dodjele najvažnijih strukovnih nagrada za kreativnost i učinkovitost marketinških komunikacija X, Mixx i Effie
Festivalski program u četvrtak otvara predavanje Rade Šerbedžije, a nastavlja se u petak predavanjima nekih od najboljih predavača Cannes Lions festivala kao što su David Muhlenfeld, Per Nilson i Guy Abrahams. U subotu su na rasporedu lideri svjetske marketinške industrije David Shing, Pete Blackshaw, Thomas Van Schaik i mnogi drugi. Domaće snage kreativne industrije predstavljat će Luka Duboković, Kamilo Antolović, Anđela Buljan Šiber i Jan Jilek kao domaćini predavanja, seminara i diskusija.
Večernji program započinje dodjelama strukovnih nagrada za najkreativnije i najučinkovitije reklame u Hrvatskoj, a nastavlja se neformalnim zabavnim programom uz nastupe elektro-swing kolektiva Sweet Life Society i hip-hop tandem Bolesna Braća.
Dani komunikacija održavaju se pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović, u organizaciji hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).
Sve dodatne informacije možete pronaći na web stranici festivala www.danikomunikacija.com