Svjetski dan tla obilježava se od 2014. godine kako bi se skrenula pozornost na važnost održivog upravljanja resursima tla uzimajući u obzir činjenicu da se 95 posto hrane izravno ili neizravno proizvodi na tlu. Zdravo tlo ključno je za budućnost cijelog ekosustava, a brigom za tlo, osiguravaju se nutrijenti u prirodi, što utječe na smanjenje siromaštva, pothranjenost i glad
'Svjestan svoje uloge i odgovornosti, a s ciljem postizanja nultog utjecaja na okoliš do 2050. godine, najveća svjetska prehrambena kompanija Nestlé podržava 500.000 poljoprivrednika diljem svijeta u provedbi regenerativne poljoprivrede. Riječ je o primjeni postupaka koji povećavaju vlažnost tla i njegovu sposobnost zadržavanja ugljika, što pridonosi većoj plodnosti tla, bolju otpornost usjeva i veću biološku raznolikost. Ekosustav oko proizvodnog područja je zdraviji, a umjesto umjetnih gnojiva koriste se organska gnojiva', priopćeno je iz kompanije.
Zdravijem okolišu ne pomaže se samo regenerativnom poljoprivredom i pametnim odlaganjem otpada, nego i sprječavanjem stvaranja otpada. Nestlé tvornica u Surčinu prva je u tvornica kompanije u regiji u kojoj Nestlé primjenjuje principe regenerativne poljoprivrede i u kojoj je postignut Zero Waste to Landfill cilj, s naglaskom na korištenje obnovljive energije u tvornicama, inovacije u pakiranju proizvoda i suradnju s dobavljačima. Proizvodni materijali u pogonima višestruko su iskoristivi, što znači da nijedan dio otpada ne završava na odlagalištima.
„Želimo naglasiti važnost edukacije lokalnih poljoprivrednika koji uz pomoć naših stručnjaka rade prvi korak prema zelenijoj budućnosti. Moramo pokazati zajedništvo u načinu razmišljanja te spremnost da proaktivno djelujemo. Misao kojom se vodimo da bismo postigli ciljeve posvećene održivosti uključuju ne samo poljoprivrednike, proizvođače i logističku podršku, već i potrošače koji svojim zelenim odabirima pomažu na putu do ostvarenja nulte stope emisije stakleničkih plinova“, kazala je Ivanka Stojnić, menadžerica za održivi razvoj kompanije Nestlé za jugoistočno europsko tržište.
Kako bi dosegnuo nultu stopu utjecaja na okoliš do 2050., Nestlé je postavio mjerljive ciljeve te svi proizvodi prolaze kroz ubrzanu transformaciju s glavnim ciljem da potrošači dobiju proizvode vrhunske kvalitete s poboljšanim nutritivnim vrijednostima, koji pridonose ljudskom zdravlju i dobrobiti planeta. Dokaz tome su i novi proizvodi GARDEN GOURMET linije, bazirani na namirnicama od 100 posto biljnog porijekla. Transformacija uključuje i inovativna rješenja ambalaže proizvoda te se od prošle godine na policama hrvatskih trgovina nalaze omiljeni SMARTIES dražeji u potpuno reciklabilnim pakiranjima.
'Nestlé će i dalje nastaviti slijediti dugoročnu strategiju s fokusom kompanije na održivost, digitalizaciju i inovacije čime ulaže u budući rast pojedinaca, zajednica i društva istovremeno razvijajući poslovanje', zaključuje se.