OD VARDARA PA DO TRIGLAVA

Tedeschi: Za Atlantic je regija domaće tržište

29.11.2010 u 09:18

Bionic
Reading

U akviziciju Droge Kolinske ušli smo kao strateški partner, s jasnom namjerom da nastavimo ulaganja u dalji razvoj svih segmenata kompanije i svih brendova. Uz distribucijsku podršku i znanja s kojima raspolažemo ti će brendovi sigurno unaprijediti tržišne pozicije i prodaju u cijeloj regiji, ali sinergije očekujemo i u proizvodnji. Primjerice, proizvodnja dijela asortimana sportske prehrane pod našim brendom Multipower u pogonima 'Soko Štarka', kaže za 'Blic' Emil Tedeschi, predsjednik Atlantic Grupe

Tedeschi tvrdi kako u Drogo Kolinskoj nakon Atlanticova preuzimanja, neće biti velikih promjena.

'Prilike za uštede su znatne, kao i dodana vrijednost koja proizlazi iz kombinacije Atlantic Grupe i Droge Kolinske. Ako govorimo o proizvodnji 'multipowera' ili 'Cockte' u vlastitim tvornicama, za razliku od dosadašnje proizvodnje kod trećih strana, to je jedan vid uštede. S obzirom na bitno veći asortiman srodnih kategorija proizvoda, postoje i znatne uštede u nabavci sirovina, ali i različitih usluga. Temeljna poslovna logika i pritisak konkurentnosti nalažu optimiranje procesa, no svakako u korelaciji s potrebama poslovanja, tako da ne treba očekivati nikakve tektonske pomake. Normalno, kod spajanja dvaju poslovnih sistema u nekim segmentima može doći do određenih preklapanja, ali ne očekujemo značajne promjene'.

Atlantica je, kaže, već odavno usmjerena na cijelu regiju.

'Naše akvizicijske aktivnosti počele su 2001. kupovinom 'Cedevite', čime smo napravili prvi značajan iskorak iz isključivo distribucijske djelatnosti u proizvodnju. Istovremeno sm intenzivirali aktivnosti širenja u regiji, koju tretiramo kao domaće tržište. To je područje gdje potrošači imaju slične preferencije, proizvodi iz našeg portfelja su prepoznatljivi, dobro se razumijemo i prirodno je da ova tržišta međusobno gravitiraju'.