Sigurni smo da dnevno posjetite barem 5 stranica iza kojih stoji upravo ova tvrtka, jedna od najdugovječnijih domaćih agencija za web development. Neki od njihovih poznatijih projekata su Coolinarika, A1, Dnevnik.hr, Zadovoljna, RTL, Podravka, Diners itd.
web.burza sedmerostruki je nositelji nagrade Mixx Best Website.
I ove su godine u Rovinju na nacionalnom festivalu Dani komunikacija zasluženo osvojili nagradu MIXX za najbolju web stranicu Diners.hr i time postali agencija kojoj je to rekordno pošlo za rukom 6 godina za redom u bilo kojoj kategoriji.
Na pitanje koja je tajna uspjeha, Vanja Bertalan, direktor web.burze odgovara: Nemoj stati kad klijent kaže da je zadovoljan. Nastavi dalje dok ti ne budeš zadovoljan. I onda još malo. Budi uporna mazga. Pitaj sebe i druge teška pitanja (npr. zašto idemo baš s tim rješenjem, koji su ciljevi, zašto su ti ciljevi dobri ciljevi). Ne boji se braniti stvari u koje vjeruješ. Svađaj se sam sa sobom dok ne pronađeš odgovore koji ti trebaju. Ne radi stvari za sebe nego za korisnike. Pokaži im stvari koje radiš prije nego što su gotove. Gledaj ih što rade (bolje je gledati nego pitati). I onda se udari se po čelu, baci pola u smeće, i napravi ponovo da bude bolje. Mjeri sve što možeš. Prati rezultate, shvati što znače i koristi ih da nadogradiš projekt da bude još bolji.
MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Video koji sumira cijeli proces rebrandinga Diners.hr stranice pogledajte ovdje.
Analiza i raščlanjivanje starog weba bilo je bolno, ali nužno. Hrpa informacija, zastarjeli sadržaj, a o dizajnu i cjelokupnom dojmu weba da ne pričam. Tražili smo način kako napraviti čist i funkcionalan web koji će dati maksimum kroz svoju jednostavnost. Identificirali smo skupine klijenata kojima se obraćamo i sadržaj koji im želimo komunicirati., tijek procesa planiranja, iz perspektive klijenta, objašnjava Ana Nevečerel iz Erste Card Cluba, vlasnika Diners Club International franšize za hrvatsko tržište.
web.burza se svojim klijentima stavlja u ulogu konzultanta i partnera, ne onog koji bezrezervno klima glavom i odrađuje svaki zahtjev, već analizira, testira i rastavlja na proste faktore. Zajedno s klijentima definira ciljeve i sugerira najefikasnije načine za njihovo ostvarenje. Neizostavni dio tog procesa je zajedničko planiranje u kojem bez iznimke sudjeluju predstavnici klijenta iz različitih sektora poslovanja.
Sjajno je surađivati s klijentima koji znaju što žele i otvoreni su za novu, drugačiju perspektivu. Žele da ih preispitujemo, žele se odmaknuti od svojih uvjerenja, reducirati količinu informacija koju misle da moraju servirati kroz web, sve skupa nebrojeno puta testirati i tek onda reći, ok, idemo s ovim, svjesni da korisnik mora biti u središtu pozornosti ukoliko žele ostvariti zadane ciljeve., izjavila je Sandra Vešligaj, voditeljica Diners projekta u web.burzi.
Kao digitalna i kreativna agencija, web.burza specijalizirana je za projektiranje i razvoj online rješenja s više od šesnaest godina iskustva rada s različitim brendovima - od strateškog planiranja do implementacije i digitalnog oglašavanja. Ostvaruju projekte koji, uz tehničku zahtjevnost i inovativnost, iziskuju i veliku dozu kreativnosti, ali i poznavanja tržišta te navika suvremenih potrošača.
Sad kad pogledam unatrag, iza nas je ogroman posao. Ali, unatoč raznim problemima po putu, zbog produktivne atmosfere i konstruktivnog načina rada cijeli teret nije djelovao toliko strašno. Zapravo sam trenutno i nesvjesna da nećemo više svakodnevno biti u kontaktu i da smo završili Diners web. Uspješno? Da. Zabavno? Apsolutno. Kad god kreneš raditi s nekim novim, nikad ne znaš kako će završiti, ali u ovom slučaju je pala sjekira u med. I zajedno smo postigli web na koji možemo svi biti ponosni., poručuje Ana Nevečerel iz Erste Card Cluba.