JOSIP MULLER:

Tvorac aplikacije za lovce na promocije: 'Pomoći ćemo ljudima da se bore s podivljalim cijenama, imamo eksponencijalan rast korisnika'

04.06.2022 u 18:01

Bionic
Reading

Na hrvatskom je tržištu s radom nedavno započela nova mobilna aplikacija naziva 33%, namijenjena svim 'lovcima na promocije' koji će od sada nikad lakše imati uvid u popuste na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Personalizirano iskustvo i kreiranje liste omiljenih proizvoda, kupovne liste ovisno o potrebama korisnika, određivanje radijusa poslovnica s obzirom na lokaciju te pregledavanje maloprodajnih promocija na jednome mjestu - samo su neke od značajki aplikacije, čiji je autor Josip Muller

Poslovni model je takav da korisnicima besplatno nude aplikaciju 33%, a ona će im pomoći da bolje upravljaju svojim kućnim budžetima te tako štede svoj novac i vrijeme.

Josip Muller je na ideju o takvom tipu ponude i aplikacije došao prije tri godine, iznenađen činjenicom da prosječno njemačko kućanstvo godišnje u svoj poštanski sandučić zaprimi 33 kilograma promotivnih letaka, a da se u Hrvatskoj, prema procjenama, na tisak letaka i kataloga utroši preko 25.000 tona papira godišnje te da broj takvih izdanja ide i preko 100 milijuna primjeraka. Stoga je tim koji stoji iza aplikacije prenio tiskane letke u digitalni svijet i time ujedno doprinio zaštiti okoliša.

S razvojem aplikacije Muller je krenuo prije dvije godine, prije početka covida koji je potaknuo val digitalizacije, a prije vala inflacije i rasta cijena posljednjih nekoliko mjeseci.

'Akcijske ponude tražite prema proizvodu i lokaciji'

'Ti trendovi pridonijeli su tome da ovakva aplikacija danas bude relevantna. Ime 33% dali smo joj jer je jednostavno, pamtljivo i lako ga je naći u tražilicama, a na tržištu se izdvajamo fokusiranošću na pružanje jednostavnog korisničkog sučelja i personalizaciju u skladu s potrebama korisnika, tj. potrošača. Pod jednostavnim sučeljem podrazumijevam to da i moja 70-godišnja teta može jednostavno koristiti aplikaciju bez obzira na to što nije napredan korisnik pametnih telefona.

To sučelje omogućava da jednostavno tražite akcijske ponude prema proizvodu, lokaciji, maloprodavatelju i radijusu interesa te prema listi omiljenih proizvoda. Pod personalizacijom mislim na to da potrošače ne zanima pregledavanje desetaka maloprodajnih kataloga od kojih svaki ima nekoliko stotina ponuda. Oni žele vidjeti upravo one akcijske ponude koje ih zanimaju, i to što jednostavnije i brže, te ih nikako ne žele propustiti', pojašnjava nam Muller.

Aplikacija 33% dostupna je na hrvatskom, kao i na engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku. Osmislio ju je međunarodni tim iskusnih profesionalaca, točnije trojica partnera – Ben Delhey, Anton Petkov i Josip Muller – s dugogodišnjim iskustvom u industrijama robe široke potrošnje, maloprodaje i razvoja globalnih digitalnih aplikacija za mobilne telefone. Razvili su je softverski programeri, a na održavanju radi nekoliko profesionalaca.

'Rastom broja korisnika, koji je u posljednjih tjedan dana eksponencijalan, i obogaćenjem akcijske ponude u aplikaciji, planiramo proširiti tim koji radi na njoj. Rastom broja korisnika naći ćemo načine za financiranje oglašavanjem te će nam to omogućiti ne samo da je nudimo besplatno, već i da je stalno unapređujemo novim, korisnim mogućnostima i sadržajima. Iskreno se nadamo da će naša aplikacija pomoći što većem broju ljudi da se, zahvaljujući nepropuštanju zanimljivih akcijskih ponuda, uspješnije bore s podivljalim rastom cijena i inflacijom.

Ambiciozan plan: 100.000 aktivnih korisnika

Ono što se događa s cijenama u posljednje vrijeme nezapamćeno je u nekoliko posljednjih desetljeća. Kućni budžeti i kupovna moć prosječnih građana već su toliko ugroženi da vjerojatno preko 80 posto ljudi razmišlja gdje i kako može nešto uštedjeti. A situacija ne obećava da će uskoro biti bolje, naprotiv. Prosječni popusti na akcijama u maloprodaji se kreću uglavnom između 10 i 50 posto, što nije zanemarivo. Naša aplikacija 33% pomaže ljudima da ne propuste akcijske ponude koje ih zanimaju te da tako uštede', ističe Muller.

Planovi su ambiciozni, a cilj je do kraja godine minimalno 100.000 aktivnih korisnika aplikacije u Hrvatskoj. Žele je predstaviti i cjelokupnom europskom i globalnom tržištu. Trenutno imaju akcijske ponude četiri najveća hrvatska maloprodajna lanca, koja čine dvije trećine tržišta robe široke potrošnje, no tu će ponudu zasigurno proširiti. Javit će se i na natječaj za sredstva za novoosnovana poduzeća iz fondova EU-a, koji bi im mogao pomoći oko razvoja dodatnih inovativnih značajki aplikacije, a za izlazak na veća europska tržišta planiraju naći ozbiljnog međunarodnog investitora koji bi im omogućio da ona globalno zaživi.