Altera, specijalizirana za proizvodnju, najam i prodaju šatora i pagoda te opremanje i organizaciju događanja pod šatorima predstavila je realiziranu investiciju vrijednu 21,5 milijuna kuna
Investicija uključuje jedinstvenu lokaciju na ukupnoj površini 7511 četvornih metara koja objedinjava: odgovarajući radni prostor za proizvodnju i preradu platnenih artikala, centralno skladište, radni prostor za sve zaposlenike i upravu poduzeća te 'Showroom' koji omogućava kvalitetno predstavljanje proizvoda i usluga, te vizualno odgovara profesionalnom i individualnom pristupu tvrtke. Investicija u vrijednosti 21.650.000,00 kuna realizirana je 60 posto vlastitim sredstvima tvrtke odnosno 12.670.000,00 kuna, te 40 posto odnosno 8.980.000,00 kuna kreditom banke, priopćili su iz Altere.
Od Europskih strukturnih i investicijskih fondova, operativnog programa konkurentnosti i kohezije, a u sklopu projekta 'Povećanje konkurentnosti poduzeća uvođenjem nove djelatnosti' dodatno su realizirana i bespovratna sredstva u iznosu 291.012,03 kuna za kupnju stroja neophodnog za održavanje i čišćenje šatorskih krila. Projektom se uvodi djelatnost pranja šatora za vlastite potrebe te smanjuju troškovi i potrebno vrijeme za čišćenje. Istovremeno, ovu uslugu moguće je ponuditi drugim zainteresiranim klijentima. Ovime se osigurava povećanje prihoda te broj zaposlenih u poduzeću, a ušteđena sredstva mogu se usmjeriti na neke od drugih djelatnosti poduzeća.
Altera je tvrtka iz Ludbrega u 100-postotnom hrvatskom vlasništvu, zapošljava 30 djelatnika u stalnom radnom odnosu, a uključuje i zapošljavanje više od 50 djelatnika u sezoni. Osim na hrvatskom tržištu, tvrtka Altera svoje usluge pruža i na tržištima Europske unije i na taj način čak 35 posto prometa ostvaruje izvozom. Navedena investicija bila je nužna kako bi tvrtka mogla ostvariti plan rasta, 5 posto na tržištima EU i 10 posto u broju velikih klijenata.
'Prepoznali su nas u Njemačkoj i Austriji i tu vidimo potencijal daljnjeg širenja jer smo u Hrvatskoj dosegli maksimalni potencijal u smislu ponude i ekskluzivnosti. U proboju na inozemno tržište, posebno njemačko, pomogla nam je suradnja s našim njemačkim partnerom i proizvođačem opreme, a neke poslove pronašli smo i sami, u suradnji s inozemnim agencijama, posebno turskim i švicarskim. Odlična i intenzivna suradnja realizirana je sa susjednim zemljama, Slovenijom, Srbijom, BiH i Crnom Gorom, posebno u segmentu privatnih, ali i poslovnih događanja,' izjavila je prilikom predstavljanja investicije Ivana Škrlec Makar, članica Uprave i vlasnica tvrtke Altera.