tri tjedna

U Francusku Putem svile stigao prvi puni kontejnerski vlak iz Kine

27.11.2017 u 15:28

Bionic
Reading

U francuski Dourges stigao je vlak koji je iz kineskog Wuhana prevezao kontejnere od preko 12 metara za tvrtku PSA. Riječ je o prvom vlaku natovarenom kontejnerima koji je u protekla tri tjedna prevalio put od 11.000 kilometara grupe GEFCO, globalnog igrača na području industrijske logistike te europskog lidera u logistici automobilske industrije

Vlak krenuo je iz kineskog Wuhana početkom studenog prevozeći kontejnere preko Kazahstana, Rusije i Bjelorusije. Konzorcij željezničkih tvrtki United Transport and Logistics Company (UTLC) pružio je usluge na dionici kolosječne širine 1520 milimetara između Dostyka u Kazahstanu i bjeloruskog Bresta.

Nastavio je potom putovanje kroz Poljsku i Njemačku kako bi stigao na terminal u Dourgesu u Francuskoj. Teret je nakon carinjenja distribuiran izravno u tvornicu Française de Mécanique, podružnicu PSA, u mjestu Douvrin na sjeveru Francuske, priopćeno je iz GEFCO-a.

Proputovavši sedam zemalja trgovačkim koridorom, Putem svile, uz prosječnu brzinu od oko 600 kilometara dnevno, vlak natovaren kontejnerima od preko 12 metara stigao je na odredište za manje od tri tjedna.

GEFCO je vodio i koordinirao projekt u suradnji sa željezničkim partnerima u različitim zemljama i svojim timovima iz podružnice GEFCO Forwarding lociranima u Šangaju, Moskvi i Parizu.

Ovaj prvi vlak potpuno natovaren kontejnerima dio je inicijative 'Jedan pojas – Jedan put' koju je pokrenula kineska vlada kako bi iskoristila rutu novog Puta svile koja povezuje Kinu s Europom.

Veza s Francuskom uspostavljena ovim prijevozom važan je korak u boljem pozicioniranju Francuske na novom Putu svile i približavanju prijevoznika i korisnika, budući da je većina ruta novog Puta svile do sada imala konačna odredišta u Njemačkoj i Poljskoj.

Biciklom i vlakom
  • Hrvatske željeznice
  • HŽ
  • Nagibni vlak
  • Vlak
  • Noćni vlak
    +5
Vlakovi HŽ Izvor: Pixsell / Autor: Davor Puklavec/PIXSELL

GEFCO, kako su priopćili, nastavlja razvijati svoje željezničke usluge kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca za fleksibilnim rješenjima na tom području.

Željeznički prijevoz robe dopunjuje zračni i oceanski teretni prijevoz jer ima konkurentske prednosti, kako s ekonomskog tako i s ekološkog aspekta, za prijevoz vremenski kritične robe, kao što su automobilski dijelovi i elektronički proizvodi iz Kine, a u obrnutom smjeru robe široke potrošnje, 'reefer' usluge hlađenog prijevoza te rezervne dijelove za kinesko poslijeprodajno tržište. Vrijeme prijevoza za kupca smanjeno je za polovicu u odnosu na pomorski prijevoz. U usporedbi sa zračnim prijevozom, ističu u GEFCO-u, željeznica je znatno jeftinija i manje onečišćuje okoliš.

Prosječni mjesečni volumen tereta koji se u organizaciji Grupe GEFCO preveze željeznicom u oba smjera iznosi 300 TEU (jedinica kapaciteta tereta kojom se izražava kapacitet intermodalnog kontejnera duljine 6,1 m).

Luksuzni japanski vlak Suite Shiki-shima
  • Luksuzni japanski vlak Suite Shiki-shima
  • Luksuzni japanski vlak Suite Shiki-shima
  • Luksuzni japanski vlak Suite Shiki-shima
  • Luksuzni japanski vlak Suite Shiki-shima
  • Luksuzni japanski vlak Suite Shiki-shima
    +18
Japanski luksuzni vlak Suite Shiki-shima Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'S više od 65 godina iskustva u logistici, GEFCO već dulje od četiri godine upravlja željezničkim isporukama iz Azije u Europu. Grupa podupire rastuću trgovinu između dvaju kontinenata, kao i kontejnerske isporuke željeznicom, u trajnoj potrazi za novim, troškovno učinkovitim, fleksibilnim, pouzdanim i sigurnim rješenjima kako bi se zadovoljili zahtjevi kupaca i podržao razvoj njihovog poslovanja', izjavio je Anthony Gunn, izvršni potpredsjednik podružnice GEFCO Freight Forwarding.

GEFCO je prisutan u Kini od 1995. godine, s više od 2.000 zaposlenika, deset ureda i partnera koji pokrivaju gotovo cijelu regiju. Grupa je također prisutna u Vijetnamu, Tajlandu i Južnoj Koreji.Tvrtka pruža brojne usluge, od FCL-a (puni kontejner jednog krcatelja) do LCL-a (zbirni teret više krcatelja) te prijevoz gotovih vozila, sve prilagođene proizvodima korisnika usluga: vozilima, maloprodaji, tržištu prirodnih znanosti i zdravstva i dr., uz potporu operativnih i iskusnih timova.